דיגיטל וטק

חברת סייבר ישראלית הודיעה על גיוס ענק, זה הסכום

חברת סייברינט שפועלת בתחום הגנת הסייבר, הודיעה על גיוס של 40 מיליון דולר, מתוכם 12 מיליון דולר במימון חוב במסגרת סבב גיוס C של החברה
מערכת ice | 
יוחאי כורם ושי יצקן (צילום אריק סולטן)
חברת סייברינט שפועלת בתחום הגנת הסייבר, הודיעה היום (שלישי) על גיוס של 40 מיליון דולר, מתוכם 12 מיליון דולר במימון חוב במסגרת סבב גיוס C של החברה.
את הסבב הובילו החברות StageOne Late Stage Program בגיבוי כלל ביטוח, מנורה מבטחים ובנק הפועלים, Neva SGR (זרוע ההשקעות של הבנק האיטלקי הגדול ביותר - Intesa Sanpaolo’s  שהוא מבין 30 הבנקים הגדולים בעולם), הקרןViola Growth  ובשיתוף כל המשקיעים הקיימים במטרה להרחיב את הפעילות של החברה לאור צמיחתה.
על פי הודעת החברה, במהלך השנה האחרונה (2021) חברת סייברינט יותר מהכפילה את ההכנסות שלה ואף שילשה את בסיס לקוחותיה וזאת בעקבות שינוי באסטרטגית החברה, מעבר מחברת שירותים לחברת מוצר, שבוצע בסוף שנת 2020.
"מספר תקיפות הסייבר נמצא במגמת עלייה אקספוננציאלית, כאשר אומדן הנזקים צפוי להגיע ל-10.5 טריליון דולר בשנה עד שנת 2025. עכשיו, יותר מתמיד, הצורך בשכבת הגנה וזיהוי מוקדם של איומים ותקיפות דיגיטליות מבוקש מאוד ואנחנו כאן בשביל לפעול בנושא." אומר יוחאי כורם, מנכ"ל סייברינט. "בשנה האחרונה הדגמנו לשוק הישראלי יכולות מתקדמות מה שהביא לחדירה למעלה מ 40% מהחברות הגדולות במשק (על פי דירוג חברת D&B) ועם גופים מובילים בארה"ב ואירופה, בהם גופים פיננסים, מסחר, תשתיות קריטיות ועוד. כבר היום, הלקוחות שמשתמשים בפלטפורמה שלנו יכולים לקבל מידע מקדים והגנה טובה יותר מפני הסיכונים הידועים והלא ידועים הרלוונטיים אליהם ולארגון שלהם. אנחנו ברי מזל שיש לנו את העובדים הכי טובים בתעשייה ולשמחתי הם רואים ברמה יומית איך העשייה שלהם מסייעת בהתמודדות של ארגונים עם התקפות הסייבר בישראל בכלל הסקטורים".
"לאחר פעילות מוצלחת של סייברינט בהגנת הבנק והתרשמות עמוקה של צוותי הסייבר שלנו, בחרנו להשקיע בטכנולוגיה ובצוות מנצחים. אנו מאמינים שסייברינט תהווה שחקן מרכזי בשוק האירופי" אמר מריו קוסטנטיני, מנכ"ל Neva SGR -זרוע ההשקעות של הבנק האיטלקי הגדול ביותר - Intesa Sanpaolo. החברה מונה כ-100 עובדים. מרכז הפיתוח של סייברינט נמצא בישראל והיא מחזיקה במשרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון, הולנד, סינגפור ומנילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה