דיגיטל וטק

יותר מ-3.6 מיליארד דולר עד 2027: הטכנולוגיה הוולומטרית צומחת

שוק הווידאו הוולומטרי העולמי צפוי להכפיל את שוויו בחמש השנים הקרובות. TetaVi ו-Meta Builders community קיימו כנס משותף בנושא: כיצד הטכנולוגיה הוולומטרית צפויה לתפוס נתח משמעותי בעידן המטאוורס?
מערכת ice | 
אולפן צילומים של וידאו וולומטרי עם הזמרת Reill
TetaVi (תטא-וי) ו-Meta Builders community קיימו לאחרונה כנס משותף שהתמקד בשאלה כיצד הטכנולוגיה הוולומטרית צפויה לתפוס נתח משמעותי בעידן המטאוורס. במהלך הכנס, מתן אפרימה, סמנכ"ל מוצר של בחברה, והעתידנית העסקית עדי יופה, ניתחו את שוק המטאוורס העולמי וכניסתן של ענקיות הטכנולוגיה לתחום. הם הסבירו איך תופעת המטאוורס צפויה לחצות מגזרים ולהשפיע על תחומים רבים בחיינו ועל האתגרים שצפויים בדרך. על פי Technavio שוק הווידאו הוולומטרי צפוי להגיע ל-3.05 מיליארד דולר עד תום 2026.
Tetavi, שפיתחה מערכת מצלמות הלוכדת ומייצרת אווטארים והולוגרמות ומאפשרת הזרמת וידאו וולומטרי (תלת מימדי) בשידור חי, ערכה לאחרונה כנס בשיתוף The MetaBuilders community. הכנס דיבר על ההשפעה המשמעותית העתידית של כניסת המטאוורס לחיינו.
במסגרת הכנס, מתן אפרימה, מנהל המוצר של החברה, דיבר על ענקיות הטכנולוגיה, בראשן Meta, ועל יוצרי התוכן והמותגים, שמגדילים יותר ויותר את הנוכחות וההשקעות שלהם בתחום המסקרן. אפרימה אף פירט על האתגרים השונים, העומדים בפני כל השחקנים החדשים בתחום, וכיצד דמויות אווטאר וירטואליות צפויות לתפוס חלק מרכזי בעידן המטאוורס המתפתח.
למרות שענף הוידאו וולומטרי הוא חדש יחסית, הפוטנציאל שלו רב. ע"פ דו"ח שפורסם ביולי האחרון ע"י Volumetric Capture, אם ב-2021 שווי השוק הוולומטרי עמד על קרוב ל-1.7 מיליארד דולר ב-2021 הוא צפוי לעמוד על יותר מ-1.9 מיליארד, וב-2027 כמעט להכפיל את שוויו ולהגיע למעל 3.6 מיליארד דולר.
המשתתפים זכו גם להרצאה של עדי יופה מומחית לטרנדים ועתידנות עסקית, שהסבירה על מגה טרנדים עולמיים בתחומי הטכנולוגיה ועל איך הפכה המטאוורס לתופעה חוצה מגזרים, שצפויה בעתיד להשפיע על תחומים רבים בחיינו.
בשנים האחרונות, TetaVi משתפת פעולה עם חברות, ארגונים, יוצרי תוכן ואמנים בתחומי הגיימינג, ספורט, אופנה, מוזיקה ורשתות חברתיות, ומייצרת עבורם הולוגרמות, אווטארים ויצירות NFT. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לצופה לנוע בתוך הסצנה בחופשיות – ממש כמו במשחק מחשב וניתנת לשילוב בסרטוני וידאו, קליפים, מופעי מוזיקה, משחקי ספורט, אפליקציות ומשחקים במובייל, וכן במשקפי מציאות רבודה ומדומה.
 
בחודש אפריל האחרון במסגרת שיתוף פעולה עם קבוצת הוקי הקרח ה-LA KINGS, החברה יצרה סרטוני תלת מימד לשחקני הקבוצה, אשר שודרו על גבי מסך ענק באולם הבית במהלך משחקי הפלייאוף בהם השתתפה. כשבפעם הראשונה אי פעם, הוקמה המערכת מצלמות וולומטרית על גבי משטח קרח, הודות לאולפן הנייד שפיתחה החברה, שמאפשר צילום בתנאים קיצוניים.
החזון של החברה הוא לאפשר לכל משתמש בעולם, ליצור, לערוך ולשתף בקלות סרטוני וידאו וולומטרים באיכות שדומה למציאות, שיכוללו הולוגרמות חיות שלהם ושל אנשים אחרים וע"י כך לייצר חווית מציאות רבודה אינטראקטיבית ברשתות החברתיות.
מתן אפרימה, סמנכ"ל מוצר ב-Tetavi: "הטכנולוגיה הוולומטרית תהיה חלק בלתי נפרד מחזון המטאוורס. בקרוב מאות מיליונים ברחבי העולם ייצרו לעצמם דמות וירטואלית, שתשמש אותם בסרטונים שיעלו ברשתות החברתיות, בעולם הגיימינג ובעולמות מציאות רבודה נוספים. כבר היום יותר ויותר חברות, מותגים, אמנים, ויוצרי תוכן משתפים עמנו פעולה, במטרה לייצר עבורם הולוגרמות ודמויות וירטואליות ולשלבן במופעי מוזיקה, קליפים, משחקי ספורט, בענף הגיימינג ועוד".
TetaVi פיתחה מערכת מצלמות מקיפה, שיודעת ללכוד ולשדר בשידור חי וידאו וולומטרי באיכות גבוהה. הטכנולוגיה של החברה יכולה לייצר דמויות, להקליט וידאו ואף להפיק הולוגרמות בשידור חי – וכל זה בעזרת מערכת ניידת, ללא צורך במסך ירוק או סטודיו, ובאיכות גבוהה. לצורך הפעילות מתבססת המערכת של החברה על בין 4 ל-8 מצלמות עומק בלבד, אלגוריתמים של ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית.
TetaVi הוקמה ב-2016 על ידי ד"ר מיקי תמיר, מייסד ויו"ר הדירקטוריון, שהקים כבר מספר חברות כגון Pixellot, אורעד היי-טק, טראק 160 ו-Sport VU; מיכה בירנבוים, שמביא איתו ניסיון של כ-20 שנה בפיתוח אלגוריתמיקה של עיבוד תמונה ועבד עם תמיר במהלך השנים. החברה מעסיקה 74 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב, ובמשרדי החברה בניו יורק, לוס אנג'לס וטוקיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה