השוק

פלטפורמת ועידות וידאו אינטראקטיבית גייסה 8.5 מיליון דולר

Salesroom גייסה את הסכום במימון ראשוני כדי להביא וידאו חכם לפגישות מכירה עם וידאו חכם ובינה מלאכותית. התוכנה עוזרת לאנשי מכירות לשלוט בפגישות וירטואליות, לנהל שיחות יעילות יותר וליצור קשרים עמוקים יותר
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום freepik, pixabay)
Salesroom, פלטפורמת ועידות הווידאו האינטראקטיבית לאנשי מכירות, הודיעה כי גייסה 8.5 מיליון דולר במימון ראשוני בהובלת Craft Ventures. 
פגישות וידאו הפכו לעמוד השדרה של התקשורת העסקית בשנתיים האחרונות. אבל למרות המומנטום הראשוני וההתלהבות, החוויה השתנתה באופן יחסי בלבד. הפער בתחום הבכירות בין היכולת הרצויה לכלים הקיימים הוא החריף ביותר. פרנסתם של אנשי מכירות תלויה ביכולתם לחשוף נקודות כאב, לבנות אמון ולשמח את הקונים שלהם באופן וירטואלי.
 
עבור מנהל חשבונות, ההבדל בין שיחה טובה לשיחה גרועה יכול לעלות במשכורת החודשית שלו. Salesroom מאפשרת פגישות וירטואליות יוצאות דופן בין קונים ומוכרים. הודות לחוויית פגישה מותאמת, תקצירי וידאו, תובנות מיידיות מונעות בינה מלאכותית לגבי המעורבות של הקונים ותוכניות ניבול פגישות וסדר יום מובנות, Salesroom מאפשרת לאנשי המכירות להתמקד במה שהכי חשוב: בניית קשרים משמעותיים עם הלקוחות שלהם והאצת מחזור המכירות. פלטפורמת הווידאו מבוססת הדפדפן מציעה חוויה חלקה לכל משתתפי הפגישה, עם חיכוך מינימלי וגישת לפרטיות לפני הכול לשיתוף נתונים.
מייק מרג, שותף ב-Craft Ventures ובעבר מוביל לשוק ב- Dropbox, Slack וחברות טכנולוגיה בולטות אחרות: "הזמן המושקע בין אנשי המכירות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם הוא המשאב היקר ביותר שיש לארגון מכירות. ההרגשה הכי גרועה כמוכר או מנהל מכירות היא לעזוב פגישת מכירות, ולהבין לאחר מעשה שפספסת משהו חשוב. Salesroom מקלה על שיחת המכירה, אך גם פועלת כטייסת משנה של המוכר במהלך השיחה, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר של פגישות וירטואליות עבור הקונה וגם עבור המוכר".
"אנשי מכירות מודרניים מסתמכים יותר ויותר על כלים וירטואליים כדי לבנות אמון בצורה יעילה יותר ולמכור לקונים שלהם, התפתחות שהואצה בידי המגיפה. מה שהפך מהר מאוד להכרח שינה לצמיתות את אופן מכירת המוצרים והשירותים", אמר רוי סולומון, מייסד שותף ומנכ"ל, "הפתרונות הנוכחיים לא מצליחים לספק את ההזדמנות לאנשי מכירות לבנות מערכות יחסים משמעותיות עם לקוחות ולרכוש אמון. Salesroom עוזרת לצוותים להתקדם אל מעבר לספר המכירות המקובל, עם כלים וירטואליים שנבנו במיוחד כדי לעזור להם להתחבר ללקוחות שלהם ולבצע את המכירה". 
תכונות מפתח נוספות של Salesroom Video Platform כוללות: 
*לובי מותאם וחדרי ישיבות וירטואליים
*מרכז פגישות שמאגד את כל המידע על היחסים בין המוכרים לקונים, בדומה לערוץ יוטיוב לכל הזדמנות
*המלצות בזמן אמת, זיהוי שאלות והדרכה לשלב הבא
*תובנות של אנשים ותכונות מפתח של הקונים בזמן אמת
*קטעי וידאו ניתנים לשיתוף מכל פגישה
*סדר יום למפגש והצבת יעדים
*תגובות עשירות כדי לשמור שדוח השיח יהיה אנושי יותר
*חדר "לא לציטוט" שבו ההקלטה ולימוד המכונה כבים באופן אוטומטי
*שילוב עם לוחות שנה, Salesforce, Gong, Slack ועוד
 
בסבב הגיוס השתתפו גם Village Global, Seedcamp, WndrCo ו-Asymmetric Capital, לצד משקיעי אנג'ל ומובי לים טכנולוגיים כולל דיוויד הלגאסון (מייסד שותף, Unity), וטריה ולורה (מייסד ומנכ"ל Ally.io), קייל פאריש (סמנכ"ל מכירות , Figma), שון מרשל (סן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, Klaviyo).
המימון החדש מאפשר לחברה להמשיך ולפתח את טכנולוגיית הווידאו בזמן אמת של Salesroom, להוסיף שילובים חידושים בנוסף לחיבורים עם Salesforce, G Suite, Slack ו-Gong, להרחיב את פעולת ה-GTM שלה ולהגדיל את צוות הניהול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה