דיגיטל וטק

מכה קשה לאילון מאסק: הפרויקט שייאלץ לקבור

אילון מאסק מקבל הערב בלימה מוועדת התקשורת באשר לפרויקט פריסת פס רחב באזורים כפריים ומרוחקים. הסיבה: "לא עומד בדרישות התוכנית"
מערכת ice |  1
spaceX (צילום ויקיפדיה, flickr/ U.S. Air Force Academy)
ועדת התקשורת הפדרלית דחתה היום (רביעי) את הצעתה של SpaceX עבור סובסידיות בשווי כמעט מיליארד דולר לתמיכה בלקוחות פס רחב כפריים ופריפריאליים באמצעות רשת האינטרנט הלוויין Starlink של החברה, כך לפי דיווח של כתב החלל ב-CNBC, מיכל שיץ.
SpaceX, שבשליטת אילון מאסק, זכתה ב-885.5 מיליון דולר במכירה הפומבית של 9.2 מיליארד דולר של ה-FCC בדצמבר 2020 במסגרת קרן ההזדמנויות הדיגיטליות הכפריות של הרגולטור.
הסובסידיות של ה-FCC נועדו להוות תמריץ לספקי פס רחב להביא שירות לאזורים ה"לא משרתים" וקשים לגישה של ארצות הברית. בהודעה לעיתונות, ה-FCC אמר שגם Starlink וגם LTD Broadband - חברה נוספת שקיבלה בתחילה סובסידיות בסך 1.3 מיליארד דולר במסגרת התוכנית - "לא הצליחו להוכיח שהספקים יכולים לספק את השירות המובטח".
 
"עלינו להשתמש בכספי שירות אוניברסלי נדירים ככל שאנו עוברים לעתיד דיגיטלי הדורש רשתות חזקות ומהירות יותר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לסבסד מיזמים שלא מספקים את המהירויות שהובטחו או לא צפויות לעמוד בדרישות התוכנית", אמרה יו"ר ה-FCC, ג'סיקה רוזנוורצל, בהצהרה.
רוזנוורצל הוסיף כי לטכנולוגיה של SpaceX יש "הבטחה אמיתית" אך הדגישה ש-Starlink היא עדיין "טכנולוגיה מפתחת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טכנולוגיה מתפתחת? פועלת באוקראינה בתנאי מלחמה!!
    אבימלך 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיין לא בפריסה מלאה, אבל מוכיחה אתעצמה יום יום שעה שעה.
    סגור