דיגיטל וטק
רוצים לקנות טלוויזיה של סמסונג? החברה רוצה שתקנו אחרות
רגע לפני המונדיאל, יצרנית הטלוויזיות הגדולה בעולם מכריזה שמהיום יש לה אינטרס שתקנו גם טלוויזיות של חברות קטנות וזולות יותר
סמסונג מוכרת כיום בעיקר כיצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם - אך החברה הקוריאנית שולטת ביד רמה גם בשוק הטלוויזיות. עם זאת, נראה שהשליטה הזו לא מספיקה לה, ואתמול (שני) היא הודיעה כי גם טלוויזיות של יצרניות קטנות יותר יגדילו מעתה את השליטה שלה בשוק.
הדבר ייעשה באמצעות עסקה שסגרה החברה עם יצרניות הטלוויזיות Atmaca, HKC ו-Tempo, שמשווקות מותגים רבים, ביניהם Bahun, Linsar, Sunny (לא סאני הישראלית, ששמה נכתב באנגלית כ-Suny), Vispera, Akai, RCA ו-Axen. כל המותגים הללו, ובקרוב גם מותגים נוספים של יצרניות אחרות, יגיעו עם מערכת ההפעלה של סמסונג לטלוויזיות, Tizen.
המערכת, שסמסונג קיבלה ב"ירושה" מאינטל ונוקיה (שניסו לפתח אותה כמערכת הפעלה מבוססת לינוקס ללפטופים וסמארטפונים) ב-2012, נמצאת במסכי החברה מזה עשור, וכבר נהנית לדבריה מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם. כעת, היא מקווה להרחיב את המספר הזה ולהתחרות במערכות כמו Google TV / Android TV של גוגל.
האינטרס של סמסונג מגיע בדמות החיבור של המערכת לשירותים שלה, הכוללים שירות סטרימינג (שאינו זמין כיום בישראל), אפשרות חיפוש מהמסך הראשי בכל האפליקציות התואמות והעוזרת הקולית של החברה, ביקסבי. כך, יכולה החברה ליהנות מיותר משתמשים שמוסרים לה מידע על עצמם לצורך הצגת פרסומות וקונים את שירות המנוי בתשלום. עבור היצרניות, מדובר כנראה בפתרון זול וקל יותר מזה של גוגל להציע טלוויזיות עם כמעט כל אפליקציה קיימת (בישראל, למשל, קשה למצוא גוף תקשורת משודרת שאינו מציע אפליקציה לטלוויזיות של סמסונג).
עוד ב-
הטלוויזיות תימכרנה תחילה באוסטרליה, בריטניה, טורקיה, ניו-זילנד וספרד, אך צפויות להגיע גם למדינות (וכאמור, מותגים וחברות) נוספות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



