דיגיטל וטק

לקוחות "לאומית" מתחדשים: זה השירות החדש שיחסוך לכם כסף

קופת החולים לאומית מודיעה על השקה של אפליקציית הכושר החדשה שלה - לאומית FiT - המבוססת על בינה מלאכותית. מטרת האפליקציה לקדם אורח חיים בריא בעזרת ניתוח בזמן אמת של אימוני כושר, הענקת ציון, תיקונים ואפילו תגמולים שיחסכו לכם כסף ברשתות מובילות
מערכת ice | 
שירותי בריאות לאומית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, pexels)
קופת החולים לאומית מודיעה היום על השקה של אפליקציית הכושר החדשה שלה - לאומית FiT - המבוססת על בינה מלאכותית. מטרת האפליקציה לקדם אורח חיים בריא בעזרת ניתוח בזמן אמת של אימוני כושר, הענקת ציון, תיקונים ואפילו תגמולים שיחסכו לכם כסף ברשתות מובילות.
האפליקציה מבוססת כאמור על בינה מלאכותית שמאפשרת למשתמשים, לקוחות 'לאומית זהב' מגיל 14 ומעלה, להתאמן מול המצלמה ולקבל משוב ותיקון לתנועה מדויקת. משמע, רק התנועות המדויקות והיעילות נספרות והשלמת האימון מתגמלת את המשתמש במטבעות. את המטבעות ניתן לצבור גם בעזרת צעדים, ביצוע הליכות וריצות. 
 
את המטבעות הצבורים ניתן להמיר לטובת הטבות שונות בתחום הבריאות שיחסכו לכם כסף ברשתות כמו טרמינל X, ריבר, מגה ספורט, דרים קארד ועוד.
כמו כן, האפליקציה מעודדת פעילות חברתית ובמסגרתה ניתן לצרף חברים לאפליקציה ולהרוויח מטבעות נוספים, לפתוח קבוצות, לצפות בהיקף הצעדים של החברים ועוד. האמונה היא כי כך ירקם קשר אישי שיעניק למשתמש תמריץ חיובי לביצוע פעילות גופנית. יש לציין כי האפליקציה מותאמת גם למגזר החריד ולחברה הערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה