משפט

רופא של מד"א נעצר בנתניה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות

כשבועיים לאחר שנחשף כי קיים חשד לאונס קבוצתי של נערה צעירה בנתניה, מתברר כי התעורר חשד למקרה מחריד נוסף בעיר. הבוקר שוטרים בעיר עצרו רופא של מד"א, בשנות ה-40 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין בקטינות
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כשבועיים לאחר שנחשף כי קיים חשד לאונס קבוצתי של נערה צעירה בנתניה, היום מתברר כי התעורר חשד למקרה מחריד נוסף בעיר. לפי ynet, הבוקר שוטרים בעיר עצרו רופא של מד"א, בשנות ה-40 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין בקטינות.
על פי החשדות הרופא פנה לנערות, בנות 14-15, דרך האינסטגרם, ובאמצעות שימוש בפרופילים פיקטיביים, והציע להן כסף כדי שיפגשו עימו למטרות מיניות. הרופא נעצר לאחר שכמה מהנערות הללו הגישו נגדו תלונה במשטרה. מסתמן כי ישנן נערות שהסכימו לשתף עימו פעולה, אך מסרבות להעיד בנושא. בעת זו לא ידוע כמה נערות נפגעו ממעשיו.
 
הרופא, ששמו לא הותר עדיין לפרסום, נעצר על ידי יחידה 105 בלהב 433, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. הוא עתיד להיות מובא לדין בבית משפט השלום בראשון לציון.
כאמור, לפני כשבועיים פורסם כי המשטרה עצרה שבעה חשודים בעיר בחשד שביצעו אונס קבוצתי בנערה, קטינה, בת 13 בלבד. בחקירה זו יש חשוד מרכזי, מכפר ג'סר א-זרקא, שהעיד כי היא הנערה היא זו שפנתה אליו ואף הכחיש שביצע את המעשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה