דיגיטל וטק

ישראלים טוענים לעוקץ ב-SHEIN: "האקר פורץ לחשבון ומזמין"

מעדות שהגיעה לידי ice טוענת משתמשת בשירות: "הרכישות ירדו לי מהפייפאל ולאחרים מפייפאל/כרטיס האשראי. פרסמתי בקבוצת פייסבוק של אוהדי שיין וקיבלתי הרבה תגובות על פריצות דומות!"
מערכת ice |  3
אתר SHEIN (צילום freepik, מתוך אתר shein)
החל מיום שישי ה-5.5, לפני כשבוע וחצי, החל גל פריצות מסיבי של האקרים לחשבונות shein ישראליים. לידי ice הגיעה עדות של אחת מבעלות חשבון באתר ההזמנות של בגדי האופנה והממצאים שעולים מטרידים.
היא מספרת בין היתר כי "התרגיל הוא שההאקר פורץ לחשבון ומשנה את הסיסמה ובמקביל מבצע גל הזמנות כשכל הזמנה באלפי שקלים! הרכישות ירדו לי מהפייפאל ולאחרים מפייפאל/כרטיס האשראי. פרסמתי בקבוצת פייסבוק של אוהדי שיין וקיבלתי הרבה תגובות על פריצות דומות!".
 
אתמול פורסם פוסט נוסף בקבוצת פייסבוק נוספת של אוהדי שיין ישראליים וגם שם גרר תגובות דומות של גולשים. לטענתה: "שיין מתנערים מאחריות! אין להם נציג תמיכה טכנית בלייב ופשוט חוזרים אליך לאחר יומיים וממליצים על סגירת החשבון! היה מקרה דומה ב- 2018 של תביעת ענק בארה"ב של מסה של משתמשי שיין שחשבונותיהם נפרצו ופרטיהם נמכרו לדארק נט".
לסיום היא טוענת: "יש לי צילומי מסך של הכל! ההזמנות של ההאקר מהחשבון שלי, האישור של פייפאל לביטול עסקה עקב פריצה, התכתובת מול נציגי שיין, התכתובת שלי מול אנשים נוספים שפרצו להם..לינקים לפוסטים שאני והבחורה הנוספת פתחנו והשירשורים שנוצרו בעקבותיהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עסקאות שלא אני ביצעתי
    ליאור 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פרצו לי לחשבון אבל ביצעו לי עסקאות באלפי שקלים ואין למי לפנות ב shein
    סגור
  • 2.
    גם לי
    לימור 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושים , גם לי פרצו לחשבון
    סגור
  • 1.
    חרטא נראה כתבה ממומנת..לא יעזור נמשיך להזמין רק משם (ל"ת)
    רק שיין 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור