דיגיטל וטק

לאחר 9 שנים: שירות המוניות מפסיק את פעילותו בישראל

חברת המוניות אובר הודיעה כי תסיים את פעילותה בישראל לאחר תשע שנים, מכיוון שתכניותיה לאפשר לנהגים שאינם נוהגים במונית להסיע נוסעים לא תועבר בחקיקה
מערכת ice | 
אובר (צילום ויקיפדיה)

חברת המוניות אובר הודיעה היום כי תפסיק את פעילתה בישראל לאחר תשע שנים של פעילות מכיוון שלא מאופשר לחברה להעסיק נהגים שאינם נהגי מונית. החברה מפעילה כ-6,000 מוניות בישראל ומעסיקה מספר מצומצם של עובדים שבעקבות הסגירה צפויים להיות מפוטרים.

אובר שנוסדה בארה"ב פועלת בארץ מאז שנת 2014 במטרה לאפשר לנהגים גם כאלה שאינם נהגי מונית להסיע נוסעים אך ככל הנראה חוק זה לא צפוי לעבור בקרוב.
החברה ניסתה לפני כארבעה שנים להעביר תוכנית זו בחקיקה אך ללא הצלחה, בנוסף מאז התפרצות הקורונה פעילות המוניות בישראל נעצרה וגם בתום המגיפה חלה ירידה בפעילות החברה.
 


אובר נוסדה בשנת 2009 ע"י היזם קנדי-יהודי גארט קאמפ בסן פרנסיסקו במטרה לאפשר לנהגים שאינם נהגי מונית להסיע נוסעים דרך הזמנה באמצעות אפליקציה ייעודית, במסגרת זו היא מאפשרת קשר בין הנהג לנוסע אך גובה עמלה גבוהה.

שירות זה זכה להצלחה במאות ערים במספר מדינות בעולם ובתחילת השירות גם בשוק הישראלי ואף הצליחה להוריד את מחיר הנסיעה בשיעור של 25-50 אחוזים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה