דיגיטל וטק

תעשיית הפודטק הישראלית עולה שלב: ענקיות התחום בשת"פ חדש

במסגרת הסכם ההשקעה, YDLABS עם קבוצת גדות, יקימו מרכז חדשני, ראשון מסוגו בישראל, לייצור חלבונים בטכנולוגיה מתקדמת
מערכת ice | 
חתימת הסכם שיתוף הפעולה (צילום דוברות גדות)
קבוצת גדות, בניהולו של עופר לינצ'בסקי, חתמה על הסכם השקעה ושיתוף פעולה עם חברת YDLABS. במסגרת הסכם ההשקעה, YDLABS עם גדות, יקימו מרכז חדשני, ראשון מסוגו בישראל, לייצור חלבונים בטכנולוגיה מתקדמת, שיעניק לחברות הפועלות בתחום הפודטק אפשרות לייצור מתקדם, ולפיתוח תהליכים לשלבי הפיתוח והייצור הראשונים עד לשלבי ה-Scale-Up המתקדמים.
YDLABS היא חברת פודטק הפועלת בתחום מחקר ופיתוח טכנולוגיות לייצור מזון, ומעניקה שרותי פיתוח ואופטימיזציה לחברות סטארט-אפ בתחום המזון. לאחרונה זכתה החברה במכרז רשות החדשנות, לשם פיתוח מרכז ייצור כאמור והפעלתו, בהשקעה כוללת של כ-50 מיליון שקל.
 
קבוצת גדות, החברה המובילה בתעשיית הכימיקלים והשמנים בישראל, מפעילה תשתיות ושרשרת אספקה ייחודיים מהגדולים במזרח התיכון. הסינרגיה בין החברות תעניק ל-YDLABS מעטפת שירות רחבה ואיכותית לצד מומחיות של עשרות שנים, טכנולוגיות פורצות דרך ואפשרות לעבודה עם ספקים מהגדולים בעולם לתעשיית הכימיה.
עופר לינצ'בסקי מנכ"ל קבוצת גדות מסר: "עולם הפודטק מתרחב בקצב מסחרר, והתעשייה הישראלית הפכה לדומיננטית בפיתוח פתרונות לייצור מזון חדשני וטכנולוגי. כחלק מהאסטרטגיה של גדות להשקעה בטכנולוגיות מתקדמות ובמיזמים העוסקים בקיימות ובאנרגיות מתחדשות, אנו בטוחים שההשקעה ב-YDLABS והשת"פ עימה, יישאו פירות במהרה, ויוסיפו לגיוון המוצרי ולהתפתחות של קבוצת גדות, זאת לצד השקעה אסטרטגית ברמה הלאומית בפתרונות להתמודדות עם משבר המזון שצפוי להגיע לפתחינו, בייחוד בתחום החלבונים למאכל".  
אריאל בלומביץ' בעליה של YDLABS מסר: "אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם קבוצת גדות. ההשקעה של קבוצת גדות ב- YDLABS מהווה הבעת אמון אדירה מצד גוף תעשייתי גדול בעל נוכחות בינלאומית. יחד עם המענק של רשות החדשנות, השקעה זו מייצרת מכפיל כח עבור YDLABS בדרך לבניית מתקן פרמנטציה בנפחים מסחריים וברמה בינ"ל גבוהה, על מנת שנוכל לשרת ולקדם את תעשיית המזון אל מול האתגרים הניצבים לפניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה