דיגיטל וטק

וואטסאפ מתקנת טעות של שנים: זה השדרוג שמגיע לאפליקציה

עד עתה, על מנת לפתוח בשיחה עם אדם חדש שהגיע לטלפון, היה צורך לשמור את המספר שלו בזכרון, אבל מעתה הבעיה הטכנית הזו תסודר ויהיה אפשר לשתף את אותו אדם גם מבלי שיישמר
מערכת ice |  3
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
אחרי תקופה של שקט, וואטסאפ יוצאת היום (שלישי) בשדרוג חשוב מאוד לאפליקציה, כאשר הוא יכול לפתור בעיה מרגיזה מאוד, שהיא אמנם לא משנת חיים, אך בהחלט הופכת אותם לנוחים יותר - שליחת הודעה לאיש קשר מבלי לשמור את השם שלו בזכרון של המכשיר.
עד עתה, על מנת לפתוח בשיחה עם אדם חדש שהגיע לטלפון, היה צורך לשמור את המספר שלו בזכרון, אבל מעתה הבעיה הטכנית הזו תסודר ויהיה אפשר לשתף את אותו אדם גם מבלי שיישמר.
 
בניגוד לפעמים קודמות, הפעם לא רק משמשי הבטא ייהנו משדרוג, בעדכון התוכנה גם אתם תוכלו להשתדרג. יש גם אופציה חדשה שתמונת הפרופיל שלכם תחשף לאנשים חדשים שלא הוסיפו אתכם, בשינוי בהגדרות החשבון שלכם.
יש עדיין לא מעט חורים בשדרוג החדש שכן לא כולם היו מעוניינים לקבל הודעות מאנשים שלא דיברו איתם מעולם ועתה ניתן יהיה לעשות זאת בלי שום חשש ודאגה וזה יהיה קל מתמיד. טוב או רע? זה אתם תחליטו כשתחליטו לתקן במכשירכם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בינתיים הם לא הצליחו למנוע מהתוכנה למחוק את עצמה
    מירב 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב אתמול נמחק לי וואטסאפ כן זו אשמתי שיש לי שוב את האפליקציה המעצבנת הזו שמהווה צומת כניסה לכל האקר מזדמן אבל הייתי צריכה להצטרף לקבוצה של למידה המכשיר היה בהטענה וכשלקחתי אותו הבהב הופיע מסך של ואטסאפ חדש כי הקודם נמחק על כל רשימות אנשי הקשר וההודעות אולי זה מתוכנת ככה כל פעם שאני מחברת ואטסאפ המכשיר שלי מלא רוגלות
    סגור
  • 2.
    הייתם מתחת לסלעזץ
    ענתיקות 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש ישן. הוסיפו את זה לפני שבועות
    סגור
  • 1.
    ישן מאוד
    אין 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התכונה הזאת ישנה מאודדד רק צריך פשוט שהוא ישלח לך הודעה שתיים והוא ישר מופיע ברשימה
    סגור