דיגיטל וטק

חברת ניאולוג'יק חושפת את טכנולוגית המעבדים החדשה שלה

חברת הטכנולוגיה ניאולוג'יק השלימה גיוס רחב היקף של 8 מיליון דולר. גיוס ההון בוצע על מנת לממן את צמצום מספר הטרנזיסטורים במעבדי החברה
מערכת ice | 
שבב (צילום Pok Rie / Pexels)
חברת ניאולוג'יק הודיעה על השלמת גיוס סיד בהיקף של 8 מיליון דולר, כדי לצמצם לשליש את מספר הטרנזיסטורים במעבדים. צמצום זה מגיע בזכות הטכנולוגיה החדשה של החברה שנקראת Quasi-CMOS.
טכנולוגיה זו תוכל ליצור מעבדים חדשים שצורכים פחות אנרגיה מהרגיל ומותאמים לעיבוד בנה מלאכותית, למידת מכונה וראיית מכונה. על פי ציטוט ממעריב, ד"ר אבי מסיקה מייסד משותף ומנכ"ל NeoLogic סיפר על הטכנולוגיה החדשה של החברה ואמר למעריב כי: "שוק המעבדים למרכזי נתונים נאמד כיום ב-110 מיליארד דולר כאשר בעתיד מאיצים לבינה מלאכותית יהוו אחוז נכבד מכלל המעבדים במרכזי נתונים. המעבדים כיום מבוססים על טכנולוגיה (CMOS) בת יותר 40 שנה שמתקשה לעמוד בדרישות ההספק וכוח העיבוד הנדרש הקיים והעתידי.
טכנולוגיית Quasi-CMOS של ניאולוג'יק פורצת את מגבלות הטכנולוגיה הקיימת, מקטינה את המורכבות של מעגלים דיגיטלים ומציעה שיפור דרמטי ביחס מחיר-ביצועים ובשטח השבב. הגשנו כבר שלוש בקשות פטנט עד כה. אנו מודים לקרנות שהשקיעו בחברה והביעו את אמונן בטכנולוגיה ובצוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה