דיגיטל וטק

לקוחות סלקום עם מייל של נטוויז'ן ללא גישה לחשבון

כבר מיום שישי לקוחות רבים של סלקום שמחוברים לשרת נטוויז'ן, חוו תקלות בחיבור לתיבת המייל. לאחר שניסו לאתחל את הנתב גילו שאין להם חיבור לאינטרנט כלל. הצפי לתיקון התקלה - יום שני בערב
מערכת ice |  58
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לקוחות סלקום רבים שמחוברים לשרת של נטוויז'ן נותרו חסרי אונים יום נוסף. במהלך סוף השבוע הגיעו דיווחים על כך שאותם לקוחות לא מצליח לקבל או לשלוח מיילים. אלו שניסו להפעיל מחדש את הנתב בביתם לא הצליחו להתחבר שוב לרשת.
לפי ynet, המקור של התקלה הוא הספק היטאצ'י של נטוויז'ן, שמערכת האחסון שלה קרסה. בעת זו צוותים ביפן ובארץ ממשיכים לפעול כדי לפתור את הבעיה, אך הצפי לפתרון הוא רק מחר בערב (שני) והתקלה החלה כבר ביום שישי.
מנגד, שירות אחר וחשוב לא פחות של סלקום דווקא זוכה לאהדה רבה. הנהלת כנס IBC העולמי, בו לוקחות חלק מדי שנה החברות המובילות בשוק התקשורת, הכריזה כי סלקום TV מועמדת לפרס יוקרתי על פרויקט צמצום זמן השיהוי (דיליי) בשירותי הצפייה סביב אירועי מונדיאל 2022. סלקום TV מתמודדת על הפרס, בין היתר, מול הענקיות הבריטיות SKY ו-ITV. בין המתמודדות בתחרות ניתן למנות מגוון חברות מובילות בעולם כגון BBC, Fox sports ועוד.
לאחר עבודה מאומצת של חודשיים וחצי סלקום השיקה פתרון המצליח שהביא לצמצום זמן הדיליי בממירי סלקום TV בצורה דרמטית - מ-35 שניות ל-3 שניות בלבד, זמן שיא והשיהוי הנמוך ביותר בשוק התקשורת בישראל ובין הנמוכים ביותר בעולם בשידורי OTT.
תגובות לכתבה(58):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    14.8.23
    איל 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מיילים הכל נמחק שום דבר לא שוחזר , לא מעניין את אף אחד שם בסלקום נטויזין
    סגור
  • 52.
    מה קורה?
    יעל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל ספיר, איפה המיילים שלנו? כמה זמן לוקח לשחזר? עברו כמעט שבועיים!
    סגור
  • 51.
    אתם מעורבים?
    לדירקרטוריון סלקום 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שואלים שאלות? דורשים תשובות? לקוחות נכנסים לשבוע 2 בלי היסטוריית מיילים!
    סגור
  • 50.
    סל כלום
    ירדן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כבר מעל שבוע ללא אינטרנט. הם עובדים במרץ או שיסיימו מתישהו בחודש מרץ. ממש כמו הרכבת הקלה. מהירות הבזק או ה bezeq
    סגור
  • 49.
    ממשיכים לעבוד במרץ? 24/7?
    סלקום? 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    התקלה לא הסתיימה! תחזירו לנו את היסטוריית המיילים שלנו. עבר שבוע+!
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    תביעה 1
    עדן 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    https://xn----8hcborozt8bdd.xn--9dbq2a/%D7%AA%D7%99%D7%A7/69521-07-23
    סגור
  • 47.
    תביעה ייצוגית
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    https://www.calcalist.co.il/local_news/article/hjvqezxm3
    סגור
  • 46.
    סלקום לא לומדים
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    https://www.themarker.com/technation/2012-08-28/ty-article/0000017f-e0ec-d7b2-a77f-e3efc5c00000
    סגור
  • 45.
    דניאל ספיר
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דניאל ספיר? אתה שם? זה אנחנו הלקוחות שלך!
    סגור
  • 44.
    מידע על התביעות שהוגשו
    שירות לקוחות 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    https://readitnow.co.il/news/%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%A1%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%AA/
    סגור
  • 43.
    2 תביעות ייצוגיות הוגשו
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זלזול כזה בלקוחות זה בלתי נפתס ובלתי מקובל בכל מקרה, ובמקרה זה סלקום לא השכילו להבין שמדובר בלקחוחות ותיקים, ביניהם בכירים במשק בהווה ובעבר, עם שכל, חוש חד לצדק ואמצעים.
    סגור
  • 42.
    2 תביעות ייצוגיות הוגשו
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אלון ליאל ן- גומלא סימולציות כלכליות לישראל בע”מ ופנינה אופק - אנחנו איתכם ומאחוריכם! https://readitnow.co.il/news/%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%A1%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%AA/
    סגור
  • https://readitnow.co.il/news/%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%AA%
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    https://readitnow.co.il/news/%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%A1%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%AA/
    סגור
  • 41.
    הגיע הזמן לניוד
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מציעה לכל לקוחות המייל לנצל את הזמן ולתעל את האנרגיות לניוד הסלולר שלכם לחברה אחרת.
    סגור
  • 40.
    דניאל ספיר והנהלת סלקום
    לקוח זועם 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש אלטרנטיבות לכל השירותים שלכם!
    סגור
  • 39.
    דניאל ספיר והנהלת סלקום
    אדם א. 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איפה אתם? לא אכפת לכם מהלקוחות שלכם אבל מדוחות כספיים אכפת לכם לא? חכו לדוח הרבעון ה-3.
    סגור
  • 38.
    דניאל ספיר - אתה על זה?
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האירוע לא הסתיים - איפה כל התיקיות והמיילים שלנו? למה אנחנו מקבלים דואר ספאם מכתובות המייל שלנו? מה קורה? איפה השקיפות? איפה הפתרון? איפה הפיצוי?
    סגור
  • 37.
    לקוחות סלקום - שימו לב!
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עכשיו זה המייל (שבעה ימים של תקלה עם פתרון חלקי שהגיע ביומה השישי!!!) מחר זה סלקום טיוי ומחרתיים זה הסלולר. מה אתם הייתם עושים?
    סגור
  • 36.
    תביעה ייצוגית נגד סלקום
    נפגע סלקום 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל מי שנפגע מהמחדלים של סלקום מוזמן להצטרף לקבוצה שלנו - כבר הוגשו 4 תביעות ייצוגיות והיד עוד נטויה: https://www.facebook.com/groups/305143425227175
    סגור
  • 35.
    תביעה יצוגית נגד סלקום.
    מ 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האם יש קבוצה יצוגית נגד סלקום 5 ימים ללא מייל
    סגור
  • 34.
    יום שביעי לתקלה!
    יורי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דניאל ספיר, לא סופר. דניאל ספיר הוא מנכ"ל סלקום ולדבריו מנהל את האירוע.
    סגור
  • 33.
    הם עושים עלינו תרגיל!
    דניאל סופר הביתה! 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה שקורה עכשיו ושעוד יקרה בסלקום ילמד בפקולטות למנהל עסקים. חלם! חבל לי על העובדים הזוטרים.
    סגור
  • 32.
    מייל
    עופר 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פשוט בושה נראה מה יהיה הפצוי כנראה יקבלו תביעה ייצוגית ביזוןן 6 ימים
    סגור
  • 31.
    לנציגי השרות אין כמובן תשובות מציעים -
    אביטל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפתוח דוא״ל אחר … אין צפי לחזרת המיילים … לא יאומן !
    סגור
  • 30.
    יום שלישי והתקלה עדיין.. שערוריה (ל"ת)
    סיגל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 29.
    התנתקות של כולם
    נילי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ההתייחסות שלהם מתחת לכל ביקורת. הם מתנצלים על אי הנוחות????? יותר מחוצפה!!! תתנצלו על הפגיעה שאנ/שים ולא באי נוחות!!! תשימו עוד אנשים שיענו לטלפונים, שירגיעו שיגידו מה המצב. אתם בורחים מהכל וכמובן כולנו נהיה בדרך החוצה !!! חוצפנים !!!
    סגור
  • כולם בדרך החוצה
    יעל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם מהסלולר ומסלקום טיוי
    סגור
  • 28.
    חברה גרועה היתה ונשארה
    צבי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אלעק הבטיחו עד שני בערב. רק לא אמרו את התאריך. רמאים????
    סגור
  • 27.
    בלי מיילים
    שרה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מיום שישי בלי מיילים, בושה וחרפה מתי נראה סוף ? מחכה למיילים דחופים
    סגור
  • 26.
    ואין תשובות ענייניות
    אביטל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טיפול כושל של מערך הדוברות וההסברה !
    סגור
  • 25.
    בחוצפתם, לא רק שטרם תיקנו, גם לא מצלצלים להתנצל ולהסביר
    יפעת 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא אשלם עבור הימים הללו בחשבון החודשי, והלוואי שתוגש תביעה ייצוגית
    סגור
  • 24.
    לא מקבלת מיילים (ל"ת)
    מרים 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 23.
    נורא נורא
    ישראל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נורא נורא נורא. חברה בלי גיבוי לא שייכת כנראה לדור זה וגם לא לזה שלפניו. כשמצאו את התובע נגדם, בסכומים גבוהים, נשמח לקבל מידע מהיר לצורך הצטרפות לתביעה, עקב השבתת העבודה שלנו. תודה למכין כתב התביעה. לא מספיק רק לכתוב ולקטר בהערות לכתבות.
    סגור
  • 22.
    שמעון
    שירי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שלישי בבוקר ועדיין אין מיילים. איזו חוצפה!!
    סגור
  • 21.
    אונקולוגית ללא מייל
    גלית 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני חולה אונקוחוגית אני כבר כמה ימים בלי מייל צריכה להשיב לבית החולים לאשר מסמכים רפואיים הכול שמור במייל פשוט לא יאמן מתי יחזור לפעילות רק כדי להעביר לספק אחר צריך לתבוע אןתם
    סגור
  • 20.
    אסור להיות תלויים בספק מקומי ובטח שלא כעוותק יחיד
    משתמש בשירות מ-1998 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה הזמן לעבור למייל טוב יותר, לפרטיים (חינמי) ג'ימייל ולעסקים (בתשלום) - חפשו "שרת דואר לעסק" ופתרתם את הבעיה. אם וכאשר נטוויזן תחזר לעצמה, פשוט לנתב למייל החדש.
    סגור
  • 19.
    ביזיון!!!!
    תום כהן 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מיום שישי אין לי מייל, מי מבטיח לי שזה לא נזק פנימי או מתקפת סיידר והמידע שלי נמצא בידיים זרות? כששאלתי מה קורה עם ההודעות שנשלחות אליי בימי התקלה אין תשובה לנציגים! חברה פח
    סגור
  • 18.
    חוצפה
    נילי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    השעה כמעט חצות התאריך31 לחודש יולי 2023 הם לא עונים בטלפון. הם מתחבאים מאחורי "תקלה" בלתי מוסברת. כבר חמישה ימים מלאים שאנחנו מנותקים. עיסקאות מבוטלות, חשבונות לא מגיעים, מי יתן את הדין על זה. הזלזול שלהם מתבטא שדווקא בימים אלו שרות לקוחות שלהם היה צריך להיערך לתת תשובה ללקוח שמתקשר בעוד שהמצב הפוך לחלוטין. חוצפה !!! צריכים להתנתק מהם.
    סגור
  • 17.
    היום יום שני בערב והתקלה לא תוקנה
    יהודה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא מבין את הניהול של החברה הזאת , אני שוקל לעזוב אותם זה לא מתקבל על הדעת , לקוחות חושבים שאני לא מגיב להם בכוונה ונעלבים . אם יהיה לי נזק אגיש נגד סלקום תביעה . בכלל כל הלקוחות צריכים להגיש תביעה ייצוגית על המקרה הזה
    סגור
  • 16.
    סלקום תשמיעו קול!
    נועם 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תנו הסברים! ממשבר צרכני כזה יהיה קשה לחזור. גם על תקלה של 4 ימים בטלוויזיה הייתם שותקים?
    סגור
  • תביעה תביעה.
    ישראל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי התובע המכין את כתב התביעה הענקי?
    סגור
  • 15.
    חוצפה
    עדי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא יאומן, איזו זילות בלקוחות. בכל יום, נאמר לי "מחר עד הערב, תתוקן התקלה. אני מושבתת כאן מזה 3 ימים, אין אפשרות כלל להתנהל, גם המדפסת שלי שבקה בגללם ומופיעה כתובית " עקב בעיה בשרת, לא ניתן לתפעל את המדפסת". זו שערוריה, מדוע הם מושכים אותנו כך? חייבים לתבוע אותם.
    סגור
  • 14.
    כבר 5 ימים מנותקים מדואר אלקטרוני, נזק גדול
    כרמלה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הבטיחו שעד הערב , שני 31 ביולי 2023, המערכת תחזור לפעול כראוי, והנה אנחנו בערב ושום דבר לא זז. קשה לאמוד את הנזקים הקשים שהם גרמו וגורמים ויגרמו ללקוחות שלהם.
    סגור
  • 13.
    שירות לקוחות 0.00
    בשארה מארון 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אניבעל משרד תכנון ולקוח של 013 מייל כבר יותר מ-25 שנים. מאוכזב מאוד במיוחד משרות הלקוחות שלהם מאז תחילת התקלה
    סגור
  • תביעה ומהר.
    יוסי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היכן מצטרפים?
    סגור
  • 12.
    ממש מאכזב ולא מקצועי (ל"ת)
    מי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 11.
    פרס יוקרתי על פרויקט צמצום זמן השיהוי (דיליי)
    אלונזו קיחדה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הדיליי בתיקון התקלה הקטסטרופלית הוא בלתי נסלח.עברתי לג'מייל............
    סגור
  • 10.
    יש צפי לתיקון ? יש עם מי לדבר ? (ל"ת)
    אביטל 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 9.
    בזיון, בלי לידע כאילו אנחנו שקופים
    כרמית 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מיום חמישי רחרהצ נדם המייל שלי! גל התקשרו ר״ת של העסק שלי משם, חשבוניות ספקים, כרטסות סוף חודש, העברות כספים, מה זה? בחברה לא עונים! בסוך ניתוק! תביעת ענק צריכה ללמד אתכם לקח! אם לא היינו משלמים הייתם מזמן מנתקים נכון? אני ממש מתוסכלת , המדינה איבדה את זה, חוצפנים חברה זבל!!!
    סגור
  • 8.
    מיום חמישי ואין כותרות בתקשרות!!!! (ל"ת)
    שושה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 7.
    אין מידע מהחברה
    עופר 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זה לא מיום שישי אלא מיום חמישי אחר הצהרים. חברה עסקית עם נזק עצום - מי יפצה? אף אחד מהחברה לא אומר מה קרה? מתי יסתיים הסיוט? תרבות עסקית בעייתית מאוד
    סגור
  • 6.
    מקווה שתתארגן תביעה ייצוגית נגדם
    קורבן של סלקום 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ושמישהו יגרום להם לסגור את העסק. שלומיאליות וזלזול בלקוחות ברמה שקשה לתאר.
    סגור
  • 5.
    שערורייה! היכן משרד התקשורת???
    בועז 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    16 0
    שערורייה, כבר למעלה מ- 3 יממות בלי מייל והתיקון אינו נראה באופק. היכן הרגולטו (משרד התקשורת)???
    סגור
  • עסוק בלרמוס את התאגיד ערוץ 11ו ולסדר הטבות לערוץ 14 (ל"ת)
    כרמלה 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 4.
    שערוריה
    לקוחה כועסת 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    19 0
    התנהלות מזעזעת, מנסים להקטין ומדווחים על "קושי נקודתי"בזמן שמדובר בתקלת ענק. כבר 4 ימים בלי מייל, ובלי שום הודעה מסודרת.
    סגור
  • 3.
    נזקים במליונים - הסתירו מידע
    כחול 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סלקום הצטרכו לפצות את הלקוחות על הנזקים שגרמו . החברה לא פירסמה ברבים את התקלה ולנפגעים לא היתה שהות להערך עם דוא"ל אלטרנטיבי הפיצוי צריך להיות גבוה ומשמעותי
    סגור
  • 2.
    מאוד מכעיס הטיפול האיטי בבעיה ובעיקר מכעיס חוסר המידע (ל"ת)
    לקוח נטויזן 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 1.
    רק לקחת בלי תמורה
    לקוח נטוויזן 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כנראה דואר שהוא כבר בן 30 שנה ולא מתוחזק זה מה שקורה בסוף הוא מתקלקל. פשוט אין רצון להשקיע לא בתחזוקה ולא בהגנה, רק רצון בלקחת מלקוחות כסף אפילו את הברגים המקוריים של ארון התקשורת בחדר מדרגות טכנאיי סלקום גנבו כאשר חיברו את הבניין לסיבים שלהם והשאירו את הארון פתוח לרווחה.
    סגור