דיגיטל וטק

האייפון 15 ממשיך לאכזב: גל התלונות על המכשיר הכי חם בשוק

גל התלונות על מכשירי הדגל של סדרת האייפון 15, לא נעצר. לקוחות רבים מתלוננים על התחממות יתר, שברים במסך והתקלפות של הציפוי ולצד כל התלונות שנשמעו עד כה, עלתה תלונה החמורה ביותר  
מערכת ice |  4
אייפון 15 פרו (צילום יוטיוב JerryRigEverything)
מאז שאפל שחררה את האייפון 15 ביום שישי האחרון, לקוחות לא מפסיקים להתלונן על הבעיות המרובות שיש במכשיר. משינוי הצבע, שברים במסך הקדמי או בחלק האחורי ועד לחימום יתר של הטלפון עד כדי כך שהם לא יכולים אפילו להחזיק אותו.
 
כעת, רוכשי האייפון 15 מדווחים על באג שמאלץ אותם להפסיק להשתמש בו. בזמן שהם מנסים להגדיר את המכשירים החדשים שלהם ולהעביר מידע מהטלפונים הישנים שלהם, משתמשים מדווחים שהמסכים שלהם קופאים.
 

חלק מרוכשי המכשיר אפילו מתלוננים שהם מקבלים את 'לוגו המוות של אפל'. גל התגובות ברשת קוטל את מכשיר הדגל האהוב ובין היתר נכתב בטוויטר כי: "אל תרכשו את Apple iPhone 15 Pro החדש. (אנחנו) ניסינו להגדיר את הטלפונים שלנו במשך השעתיים האחרונות ואנחנו תקועים על מסך קפוא".
על פי החשדות נראה כי אפל ידעה על הבאגים של המסכים הקפואים לפני שהוציאה את המכשיר לשוק. כמו כן, יום אחד לפני ההשקה הגדולה, אפל פרסמה מאמר המסביר מה לעשות "אם האייפון שלך נתקע על הלוגו של אפל כשאתה מעביר מהמכשיר הקודם שלך". בין הפעולות שהחברה ממליצה לעשות, אפל ממליצה ללקוחותיה ללחוץ על כפתור הגברת עוצמת הקול, ללחוץ על כפתור עוצמת הקול ולאחר מכן ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הצד.
אפל גם המליצה לצרכנים לחבר את הטלפונים שלהם למחשב באמצעות כבל. דיווחים מראים שאנשים צריכים לשדרג גם לעדכון iOS 17.0.2 החדש של אפל כדי למנוע את הבאג. לצד כל התלונות נגד סדרת האייפון 15 אפל טרם פרסמה את תגובתה הרשמית 
 
אבל, מעל הכל אין ספק שמדובר במחדל. לקוחות ששילמו כל הרבה עבור מכשירי דגל לא צריכים לחוות באגים ובעיות התחממות יתר במהלך השבוע הראשון של השימוש במכשיר. המסר שעולה מהתגובות הנזעמות ברשת מראה כמה הדבר משאיר את הרוכשים עם טעם חמוץ.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תלמדו לא לרוץ לקנות את המכשירים הכי חדישים שיוצאים
    עמית 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חכו קצת לבדוק את ניסיונם של אלה שרכשו אותו, ורק כשהכל נהיה בסדר תקנו.
    סגור
  • 2.
    זה מה שקורה שהשטן של חברה עולה למנכלים
    המצליף 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שסוגד לטכנולוגיה ומוכן לעמוד בתור ימים ברחוב, ללכת מכות בשביל להיות הראשון שקונה בסכומי עתק, מכשיר שהוא לא יותר מסטאטוס חברתי... שיאכל את מה שבישלה לו אפל. להוציא 500 פלוס דולר, על מכשיר לכשנתיים..טירוף.
    סגור
  • 1.
    יששש. איזה כיף. מגיע למי שרץ לקנות. שמחה לאיד
    יוני 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה הרגשה נפלאה שמשהו קשה קורה למישהו אחר ואני מודה שאני אגואיסט מאד ולא אכפת לי מהאחר. אני מאד נהנה לקרוא את הכתבה ולהבין שמי שקנה את ה 15 אכל אותה בגדול. תודה לכולם. אני הולך לחגוג.
    סגור
  • חוצפן
    יששש ממש 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקשיב יא חתיכת ילד אפס וסתום למה מי אתה שתגיד ככה ?!?! לך תישן על האף חוצפן הלוואי לא תחווה טיפה של שמחה בחיים בגלל הלעג שלך
    סגור