דיגיטל וטק

מחפשים דירה? זו האפליקציה החדשנית שתקל לכם על התהליך

eXp Realty, חברת תיווך הנדל"ן, הודיעה על שותפות חדשה עם HomeHunter, אפליקציית אינטרנט חדשנית שנועדה לשפר את תהליך חיפוש הבית
מערכת ice |  1
שוק הנדל"ן (צילום shutterstock)
eXp Realty, חברת תיווך הנדל"ן, הודיעה אתמול (רביעי) על שותפות חדשה עם HomeHunter, אפליקציית אינטרנט חדשנית שנועדה לשפר את תהליך חיפוש הבית עבור צרכנים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, דרום אפריקה, הודו, אוסטרליה וניו זילנד.
HomeHunter מופעל על ידי WikiRealty וחורג מכלי חיפוש מסורתי, ומספק פלטפורמה מותאמת אישית, מקיפה ומרכזית לחיפוש ביתי גלובלי קל. זה חורג מהגבולות של חיפושים בודדים כדי לייעל את החיפוש אחר בית, ומשלב נתונים מפלטפורמות בינלאומיות רבות.
הוא כולל גם פונקציית סימניות אינטואיטיבית המאפשרת למשתמשים לשמור את מקומות האירוח המועדפים עליהם מאזורים ופלטפורמות שונים בלחיצה אחת בלבד, ומספק רשימה של הצעות למקומות אירוח בהתבסס על היסטוריית החיפוש של המשתמשים.
 
"HomeHunter עומדת להפוך למקור ליבה לרישום נתונים בכל רחבי העולם עם הזדמנויות חסרות תקדים", אמר גלן סנפורד, מייסד ומנכ"ל eXp Realty. "אנו גאים מאוד להיות חברת התיווך החלוצית שמציעה לסוכנים שלנו גישה לכלי זה כדי לשפר את חוויית חיפוש הבית עבור לקוחותיהם".
עוד הוסיף כי "זה מדגים את המחויבות שלנו לשפר את הצעת הערך של הסוכנים שלנו בקנה מידה בינלאומי. על ידי ייעול תהליך רכישת הבית עבור הצרכנים, כלי זה מאפשר לסוכני eXp Realty להקצות יותר מזמנם להזדמנויות ליצירת הכנסות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה ממש מהפך בשוק הנדל"ן
    גיל 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    exp מכניסה הייטק בתחום ששנים היה לואוטק
    סגור