דיגיטל וטק

GTA 6 הוכרז: מתי יגיע הטריילר הראשון?

יותר מעשור אחרי שהשיקה את המשחק האחרון בסדרה GTA V, חברת רוקסטאר אישרה כי היא עומדת להכריז על המשחק הבא בסדרה Grand Theft Auto VI ואף תשחרר בדצמבר הקרוב, טריילר ראשון של המשחק
מערכת ice | 
מתוך GTA 6
סדרת משחק המחשב GTA, נחשבת לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בשוק הגיימינג, כאשר המשחק האחרון שיצא לפני יותר מעשר GTA V, היה פורץ דרך מבחינה גרפית ואף הפך למוצר הבידור המכניס ביותר בכל הזמנים כשהכניס לחברתו (רוקסטאר) מיליארדי דולרים.
כעת, החברה הכריזה בחשבון הטוויטר שלה (X לשעבר) על כך שבחודש הבא הכי תשחרר טריילר ראשון של המחשק הבא בסדרה ה-GTA V. כאמור, החברה עובדת על המשחק זמן רב לכן יש למה לצפות.
 
עוד בשנה שעברה, רוקסטאר הכריזה כי המשחק GTA 6 נמצא בפיתוח מתקדם, אך בזמנו מלבד הדיווח על כך שנמצא בפיתוח מתקדם היא כלל לא מסרה כל פרט מידע עליו או על העלילה שלו.
 
בפועל קהילת הגיימינג העולמית, זכתה להצצה ראשונית למשחק בזכות פריצת סלאק של עובדי החברה בשנה שעברה. למרות שהסרטונים לא היו ערוכים היטב הם כן העניקו קווים כלליים על המשחק ונחשף כי לפחות את מן הדמויות הראשיות במשחק תהיה אישה והמשחק יתרחש ב-Vice City, הגרסה המפוברקת של רוקסטאר למיאמי. יום לאחר הדליפה, ברוקסטאר אישרו כי החומרים שייכים ל-GTA 6 וציינו כי הם מאוכזבים שזוהי הדרך שבה רבים נחשפים לראשונה למשחק החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה