דיגיטל וטק

מהפכה בעולם אבטחת המידע? "יכולות מניעת אובדן נתונים משופרות"

פתרון ה-SASE המשודרג של החברה מספק הגנה בענן ברמה ארגונית לעובדים המרוחקים. יחד עם סל פתרונות האלחוט שלה, האפשרויות לקישוריות מאובטחת הולכות וגדלות. חידושים במימוש החוויה הדיגיטלית מבטיחים חווית משתמש מיטבית מקצה-לקצה: "לקוחות יהיו מסוגלים למנף אבטחה המסופקת בענן בסניפי הקצה שלהם"
מערכת ice | 
פורטינט ענקית אבטחת הסייבר המייצרת פתרונות תקשורת מאובטחת (צילום shutterstock)
פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, הכריזה על יכולות חדשות בפתרון ה-SASE (גישה מאובטחת לשירותי קצה) המוביל בתעשייה מבית יצרן אחד. FortiSASE מגן על כוח העבודה ההיברידי באמצעות סוכן מאוחד וכולל התממשקות של SD-WAN עבור הסניפים. היכולות החדשות ב-FortiSASE ממצבות אותו כפתרון המקיף ביותר בשוק.
SASE עבור סניפים קטנים (microbranches) והתקני IoT/OT :FortiSASE כולל כעת התממשקויות נרחבות בתוך סל הפתרונות של Fortinet WLAN כדי להמשיך לתמוך בארגונים המאבטחים סניפי קצה קטנים והתקנים. נקודות הגישה האלחוטיות של FortiAP מורידות בצורה חכמה תעבורה מסניפי הקצה לחוות שירותים (POP) של SASE לצורך בחינת אבטחה מקיפה עבור כל ההתקנים, כולל התקני IoT ו-OT.

התממשקות זו משמעה כי ניתן לנהל את סל פתרונות ה-Fortinet WLAN באמצעות ממשק הניהול הפשוט ומבוסס-הענן שהלקוחות כבר משתמשים בו עבור FortiSASE. היכולות החדשות משלימות את התמיכה הקיימת עבור משתמשים במקום ומציגות לארגונים גישה חדשה לאבטחה מבוססת-ענן באמצעות הגנות מורחבות ברמה ארגונית, כמו sandboxing, מערכת למניעת חדירות וסינון URL לסניפי קצה, ללא התקנים או שירותים נוספים.
שירות מניעת אובדן נתונים משופר (DLP): כחלק משירותי האבטחה המסופקים בענן, FortiSASE כולל את שירות ה-DLP המופעל על ידי FortiGuard כדי להגן על נתונים רגישים בכל הסביבה ההיברידית. השירות כולל כעת טווח רחב יותר של מזהי נתונים, סוגי קבצים ויישומי SaaS, כמו גם טכניקות התאמת מידע מתקדמות כדי למנוע דליפות נתונים רשלניות. באמצעות שיפור מתמיד של ה-DLP, פורטינט מספקת לארגונים תובנות עמוקות בנוגע ליישומי הענן שלהם וכלים להתמודדות יעילה עם איומים חדשים. 
 
ניטור חוויה דיגיטלית מקצה לקצה (DEM): פתרון ה-DEM של פורטינט מציע אינטגרציות עם FortiSASE כדי לספק תובנות בנוגע למשתמשים, חוות שירותי (POP) ה-SASE הגלובליות של פורטינט וביצועי יישומי SaaS, כולל WebEx, Office365 ו-Dropbox לצורך ניטור מקיף של יישומי רשת ו-SaaS. בנוסף לכך, התממשקות זו מציעה ניטור נקודות קצה כדי לספק נראות מקצה-לקצה המספקת לצוותי ה-IT את המידע הדרוש להם כדי להפחית את זמני פתרון הבעיות ולהבטיח חווית משתמש חיובית. 

דיאגרמה של פורטינט SASE (צילום: יח"צ)
פתרון ה-SASE של פורטינט מגובה על ידי FortiGuard AI-Powered Security Services ומספק אבטחה מאוחדת, ניהול פשוט ו-DEM מקצה-לקצה באמצעות כינוס רציף של אבטחה המסופקת בענן, כולל התממשקות מאובטחת לאינטרנט, התקן אבטחת גישה לענן, Firewall-as-a-Service ותקשורת באמצעות SD-WAN. הפתרון כולל גם Universal ZTNA לגישה מאובטחת אל ומחוץ לאינטרנט, יישומים המאוחסנים באופן פרטי ויישומי SaaS. 

ג'ון מדיסון (צילום: יח"צ)
ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "פורטינט מחויבת לספק בקביעות חידושים בתחום ה-SASE ומסיבה זו, יותר ויותר ארגונים בוחרים בפורטינט כדי לאבטח ולנהל את הסביבות ההיברידיות המורכבות שלהם ולתמוך בעבודה ההיברידית. באמצעות החידושים בפתרון ה-FortiSASE, לקוחות יהיו מסוגלים למנף אבטחה המסופקת בענן בסניפי הקצה שלהם, להרוויח מיכולות מניעת אובדן נתונים משופרות ולמדוד את החוויה הדיגיטלית מקצה-לקצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה