דיגיטל וטק

OpenAI חושפת: למוצר הבא תהיה אינטליגנציה כמו של בן אדם

מנכ”ל OpenAI, סן אלטמן, חשף פרטים ראשונים על הדור הבא של מוצר הדגל של החברה ChatGPT וחשף כי החברה שואפת לפתח מוצר עם אינטליגנציה דומה לזו של בני אדם
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום vecteezy, יוטיוב/ CBS)
חברת OpenAI, הביאה עמה מהפכה עולמית בזכות הצ’אטבוט שפתחה ה-ChatGPT. כעת, החברה עובדת על חזון ה”בינה המלאכותית הכללית” AGI, בינה מלאכותית בעלת אינטליגנציה הדומה לזו של בני האדם. סם אלטמן, מנכ”ל OpenAI, חשף בראיון Financial Times פרטים על הפיתוח הבא של החברה.
במקביל למודל ה-GPT-4 Turbo, הגרסה משודרגת של מודל ה-GPT-4, אותו השיקה החברה לאחרונה. היא כבר עובדת על המודל הבא ה-GPT-5 הבא, אך נכון לעכשיו לא צוין צפי להשקה.
לפי דבריו של אלטמן, ה-GPT-5 צפוי להיות גרסה מתקדמת יותר של GPT-4, נכון לעכשיו הוא לא יחשוף את הכישורים והיכולות של המודל החדש, אך הוא ציין שעד שהחברה לא תאמן את המודל החדש מדובר על “משחק ניחושים” לגבי היכולות שיהיו למודל הבא של החברה.
אלטמן ציין כי החזון הגדול של החברה הוא ליצור את ה-AGI, פתרון בינה מלאכותית כללי, שיהיה בעל אינטליגנציה המקבילה לזו של בן אדם, כאשר “החתיכה הגדולה שחסרה” במאמץ זה הניסיון להבין מה בדיוק זקוקה מערכת בינה מלאכותית על מנת לבצע קפיצות בהבנה.
אין ספק כי פתרונות הבינה המלאכותיים השונים הפכו להיות נפוצים יותר בתקופה האחרונה, ויהיה מעניין לראות מה יהיו היכולות של GPT-5 ומתי נזכה לראות פתרון AGI יעודי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה