דיגיטל וטק

"בעיות הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון עולות בחיי אדם"

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) העלה היום בוועדה בכנסת את בעיית הקליטה הסלולרית באיו"ש. השר שלמה קרעי: "אני רוצה שתוך חצי שנה יהיה כיסוי וקליטה מיטביים בכל יהודה ושומרון"
מערכת ice | 
פיגוע ירי ליד צומת תקוע (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
זה כבר שנים ארוכות שבחלק מכבישי איו"ש הקליטה הסלולרית מקוטעת ולעיתים אינה נוכחת כלל. היום (רביעי), בוועדת המשנה לענייני איו"ש, העלה ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) את הנושא.
לוועדה הגיע שר התקשורת, שלמה קרעי (הליכוד) שהסביר על המסוכנות של חוסר הקליטה באזור: "שנים ארוכות של מצבים מסכני חיים באיו"ש בכבישים, אנשים שנתקלים לאירוע חירום; פנצ'ר בגלגל, לא עלינו פיגוע, זריקת אבן, תאונה".
 
השר קרעי הדגיש כי הדבר 'בלתי נתפס, לא מתקבל על הדעת' והתחייב לקדם את הנושא במהירות האפשרית: "ברגע שתהיה חוות דעת משפטית שתאשר את התקציב, אני רוצה שתוך חצי שנה יהיה כיסוי וקליטה מיטביים בכל יהודה ושומרון".
ח"כ צבי סוכות הציג את תמונתו של ברוך מזרחי שנרצח בפיגוע וסיפר: "ניצב משנה במשטרה נרצח במקום שבו לא הייתה קליטה והמחבל היה רבע שעה על הכביש ואף אחד לא יכל לדווח לצבא". בנוסף, הוא ביקש הסבר על קצב ההתקדמות: "למה לוקח כזה הרבה זמן להכין חוות דעת? יש פה חיי אדם".
 
אתמול פורסם כי לבקשת שר התקשורת, חתם מפקד פיקוד המרכז על צווים שיאפשרו הטלת עיצומים על חברות תקשורת ביהודה ושומרון אשר יפרו את הוראות רישיונן. יחידת קמ"ט תקשורת במנהל האזרחי ביו״ש תבצע פיקוח ואכיפה על מתן שירותי תקשורת ביהודה ושומרון כמו בכל רחבי הארץ. הצפי: זירוז של הקמת אתרים סלולריים חדשים, פריסת תשתיות נייחות ועוד - שיביאו לרווחת התושבים ואף יתרמו להצלת חיי אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה