בחירות 2022

אח של עמית סגל בדרך לפוליטיקה: לאיזו מפלגה יצטרף?

איש הימין וכתב מקור ראשון, ארנון סגל הודיע כי יתמודד בפריימריז ברשימת הציונות הדתית לכנסת : "יש לנו חלום גדול. להשיב את הר הבית לתפארתו. לחזור לגוש קטיף"
מערכת ice |  2
חברי סיעת "הצינות הדתית". מימין: איתמר בן גביר, שמחה רוטמן, בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

איש הימין וכתב מקור ראשון, ארנון סגל הידוע כפעיל למען עליית יהודים להר הבית , חוצה את הקווים, והודיע הערב (מוצ"ש) כי יכנס לפוליטיקה ויתמודד על מקום ברשימת מפלגת "הציונית הדתית" לכנסת.

"יש לנו חלום גדול. להשיב את הר הבית לתפארתו. לחזור לגוש קטיף. להחזיר את המדינה היקרה הזו לתיקונה.  לחלוטין לא בלב קל, החלטתי לצאת לדרך ולהתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אודה מאוד לתפילותיכם. שנהיה ראויים", כתב העמוד הטוויטר שלו.
 


הפריימריז למפלגה שרצה בבחירות האחרונות עם מספר רשימות ימין נוספות, התקיימו ב-28 לאוגוסט, כאשר המועד האחרון להגשת מועמדות הינו ב-2 לחודש.


״אנו יוצאים לשחר חדש בבניית המחנה הלאומי. קיבלתי מהועדה את ההחלטה ונפעל למימושה בצורה הטובה ביותר. זהו צעד נוסף כחלק מקיום ההבטחה לפתוח את השורות ואני קורא לציבור הרחב להצטרף לחגיגה של אחדות ודמוקרטיה כדי שנעמיד רשימה חזקה מגוונת שמחוייבת בראש ובראשונה לציבור ולערכיו״. מסר, יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בהודעה לתקשורת לקראת הפריימריז הצפויים.


מנכ"ל הציונות הדתית יהודה ולד מסר, אז: ״אנו יוצאים למהלך היסטורי שיאחד ויחבר את הציונות הדתית והימין המאמין לבית אחד. יש לנו אחריות גדולה לבנות מפלגה חזקה ששייכת לציבור ומקדמת את ערכי הציונות הדתית וביחד נקים פה ממשלה לאומית ציונית ויהודית בהקדם״.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד פנטזיונר , שרוצה מדינת הלכה (ל"ת)
    דניאל 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    נחזור לגוש קטיף נבנה את בית המקדש
    מנחם 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורת הזויים משיחיים. או שהם ינצחו ולא תהייה מדינה או שהם יעלמו באיוושת הסכם שלום, יקח כמה שיקח - זו התוצאה היחידה
    סגור