בחירות 2022

מרב מיכאלי נגד בני גנץ: "חתך ימינה חזק"

בתוך הסאגה הפוליטית שלא מפסיקה להפתיע, שרת התחבורה מירב מיכאלי יוצאת למתקפה חריפה נגד שותפה לממשלה הנוכחית, "חתך ימינה מאוד חזק"
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מירב מיכאלי התראיינה היום ליומן הצהריים בגלי צה"ל ויצאה בטענות נגד שותפיה לקואליציה בני גנץ וגדעון סער שהודיעו על ריצה משותפת.
מיכאלי הטיחה בשר הביטחון, "לצערי גנץ חתך ימינה מאוד חזק, כשבחר להתחבר לאנשים שמתנגדים להסדר מדיני, תחבורה בשבת, נישואים אזרחיים, וכל מיני דברים ליברליים חשובים מאוד".
אתמול התייחס לאיחוד של סער-גנץ, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי לאור המצב הנוכחי בפוליטיקה הארצית אומר חולדאי, "אני מודאג. יש שני נושאים מכריעים שקריטיים לעתד המדינה, אל אנחנו מתעלמים מהם וחיים מתחתם כאילו שהכל בסדר. הראשון הוא הנושא הפלסטיני, שהסכנה היא שנהפוך למדינה דו-לאומית, והשני הוא הנושא של היחלשות הדמוקרטיה."
 
לפני שאמר שמפלגת העבודה במתכונתה הנוכחית לא מייצגת אותו, אמר חולדאי כי "גם לפיד וגם גנץ כמו ביבי, מייצגים קפיטליזם חזירי. אני לא כך, אני סוציאל-דמוקרט." פרי שאל אותו האם גנץ הכי דומה לו בתפיסת השמאל הביטחוני. "גנץ זז ימינה, ומעבר לזה אין לו בכלל דעות, תשאל אותו מה דעתו על חינוך ציבורי, ובתור בן אדם שרץ לראשות הממשלה הוא לא ידע להגיד לך. יש כאן דברים הרבה יותר עמוקים שהפוליטיקה זנחה. הרצל אמר שאת הגנרלים ואת הרבנים צריך להריק מהפוליטיקה, היום משני הצדדים זה הפוך."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימינה?....
    משה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בני גנץ חונק התיישבות יהודית ביו"ש ומאפשר השתלטות פלשתינית...מעביר מליארדים לרש"פ... נפגש כל שני וחמישי עם ידידו אבו מאזן...אז איפה בדיוק הוא ימני, גב.מיכאלי המטורללת?...
    סגור