תקשורת ומדיה

אחרי הלידה המפתיעה, מירב מיכאלי חוזרת: "עכשיו נראה אותי"

שרת התחבורה חשפה לפני חודש את סיבת נסיעתה לארה"ב בשיא התפרצות נגיף הדלתא בישראל, וכעת היא חוזרת למשכן הכנסת, "יוצאת בפעם הראשונה ליום עבודה עם אורי בבית"
מערכת ice |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
שרת התחבורה מרב מיכאלי חוזרת לכנסת עם פתיחת מושב החורף. הפעם חוזרת השרה לראשונה כשהיא אם לבנה המשותף עם ליאור שליין, אורי בן החודש שנולד בהליך פונדקאות. מיכאלי שיתפה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה בהצטרפותה לקהל האימהות העובדות וכתבה, "שנים אני נלחמת על שוויון בעולם העבודה לנשים בכלל ולנשים עם ילדות וילדים בפרט. הבוקר אני יוצאת בפעם הראשונה ליום עבודה עם אורי בבית. עכשיו נראה אותי".
מיכאלי חשפה לפני חודש את הסיבה לנסיעתה לוושינגטון, אחרי שספגה ביקורות על יציאתה לחו"ל בזמן של שיא התפרצות הקורונה בארץ. לאחר הלידה בבירת אה"ב חשפה מיכאלי לראשונה את הליך הפונדקאות שעבר עליה בפוסט שהפך ויראלי וגרר תגובות ביקורתיות לצד איחולים לבביים מכל צידי המפה הפוליטית.
 
"בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'". כתבה השרה, "אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי.הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה הפונדקאות והפגיה עולה בהטבות אישפוז בחו"ל
    רק שאלה 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אם מרב תנתק את האבא מבנו בגלל אופנה פמיניסטית של ניכור הורי, העצמת אם חד-הורית, חגיגת חזקת גיל הרך, שלילת הפטריארכיה וכולי. עת שתפסיק לשולל את זכות אפוטרופוס טבעית מהורים ביולוגים עניים לטובת ממסד עו"ס רווחה מנופח ומושחת. טוב אם מיכאלי תפרוש ותשמור את החיוכים לילד. גם למען התחבורה. בשעה טובה
    סגור
  • 3.
    כסף
    זאב 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מי שילם את הטיסה ומלון עבור מיכאלי ובעלה כסף ציבורי משלם המיסים
    סגור
  • 2.
    משלם המיסים (ל"ת)
    זאב 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "שנים שנלחמתי בפונדקאות עד חורמה... עד שרציתי ילד"
    מרב צביעותלי 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    עכשיו אתם רואים אותי.
    סגור