בחירות 2022

שקד חוששת? השליטה על ימינה תעבור לידי מתן כהנא

לאחר פרישת נפתלי בנט איילת שקד קיבלה לידיה את הנהגת מפלגת ימינה, הערב (ראשון) נחשף מסמך רשמי שהראה כי השליטה על תקציב המפלגה יעבור לידי מתן כהנא

מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מסמך חדש שפורסם באתר "סרוגים" חשף כי השליטה בכספי מפלגת ימינה יעברו לסמכותו של סגן שר הדתות מתן כהנא. השליטה צפויה לעבור מידיה של שרת הפנים איילת שקד זאת על אף שבסביבתה של שקד הכחישו את העניין, כעת בעקבות חשיפת המסמך השינוי המפתיע מקבל תוקף משמעותי. מצידה של שקד הכחישו את הדברים.
 
המהלך שמעניק כוח משמעותי למתן כהנא בעל השלכות דרמטיות על עתיד המפלגה. החשש של השרה שקד וסביבתה הוא שכהנא עלול להשתמש בכוח הרב שניתן לו וינסה להדיח את שקד גם מכס ראשות המפלגה. זאת משום ששקד תלויה בהסכמתו לכל מהלך.
 
כמו כן צעד זה נוגס גם בסמכותו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הסיעה נפתלי בנט. מרגע מעבר השליטה  למעשה בנט יאבד כל סמכות חוקית על המפלגה שהוא ייסד, ודווקא מתן כהנא, שעתידו הפוליטי במסגרת ימינה לוט בערפל, יישאר מורשה החתימה רשמי.
 
יש לציין כי מסביבתו של כהנא טרם נמסר מהם תכנוניו ביחס לעתידו הפוליטי. מתוך כך גוברות הטענות כי סגן שר הדתות יפרוש מהסיעה על אף שגורמים הקרובים מסרו שנכון לרגע זה אינו מתכוון לעזוב את ימינה וכי הוא מחכה להתקדמות הקמפיין והסקרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה