בחירות 2022

ברדוגו: סמוטריץ' ובן גביר - התאחדו וצרפו את משה סעדה

הפרשן והמגיש יעקב ברדוגו קרא היום פומבית  לחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר להתאחד ולצרף לרשימה את משה סעדה, סגן המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר
מערכת ice |  3
יעקב ברדוגו (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש 90)
יעקב ברדוגו, פרשן פוליטי ומגיש ברדיו גלי ישראל, בערוץ 14 ובישראל היום, קרא היום פומבית בטוויטר לחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר לשים קץ למלחמות הימין ולהתאחד. 
ברדוגו הוסיף שלדעתו עליהם לצרף לרשימתם את משה סעדה, לשעבר סגן המחלקה לחקירות שוטרים, שהתפרסם כשנתן לאחרונה ראיון לעמית סגל בחדשות 12, שבו פירט שורת מעשים פליליים לכאורה בצמרת הפרקליטות והמשטרה.  
 
ברדוגו צייץ: "סמוטריץ ובן גביר יש לכם הזדמנות להתאחד ולהציב את משה סעדה במשותף ברשימה ולתת רוח גבית וכוח למאבק הכי חשוב של הימין נגד עריצות הפרקליטות והמשטרה.סעדה צריך להתחייב להיות הקול שיודע וזה שחושף . יש רגעים כאלה שהאינטרסים והפוליטיקה הקטנונית לא צריכים להיות. סעדה קול ברור וחזק במאבק".
 
יעקב ברדוגו (נולד ב-1965) הוא איש עסקים, מגיש ופרשן פוליטי ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת. שימש כפרשן פוליטי ומנחה אקטואליה בגלי צה"ל, כיהן כמנכ"ל מרכז השלטון המקומי בישראל ומנכ"ל מפעל הפיס. עורך דין במקצועו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברדוגה אתה חולה לך
    כחלון 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברדוגה את חולה
    סגור
  • 2.
    עאלק פרשן פוליטי הבלון הנפוח הזה שקוראים לו ברדוגו (ל"ת)
    יוגב 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סעדה הוא שקרן ןמתחזה .
    ישראלי גאה ומודאג 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחדה צריכה לעבוד בהרמוניה ברוח המפקד . אפשר לפני ההחלטה להביע התנגדות ובל אחרי שהתקבלה החלטה כולם צריכים ליישר קו או לפרוש . מתברר שסעדה הוא סוס טרויאני במח'ש . אם היה מקודם הוא היה מרוצה ומהלל. כיוון שלא קודם הוא משמיץ ומכפיש. בשורה התחתונה . אדם נבזה שיורק לבאר ששתה ממנה .
    סגור