בחירות 2022

משה סעדה ירוץ לכנסת? בצלאל סמוטריץ' קיבל החלטה בנושא

לאחר השמועות על כניסת משה סעדה לפוליטיקה, סמוטריץ' יוצא הערב בתמיכה למועמדותו למפלגת הציונות הדתית. סעדה צפוי להיכנס למקום השביעי ברשימה
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
בשבוע האחרון נפוצו שמועות על ריצתו לפוליטיקה  של משה סעדה, בכיר מח"ש לשעבר שחשף בראיון עם עמית סגל שורות נורמות פסולות לכאורה בפרקליטות ובמשטרה ועורר סערה. כעת השמועות מקבלות תוקף חזק במיוחד בהצהרה של בצלאל סמוטריץ'
 
יושב ראש מפלגת הציונות הדתית סמוטריץ׳ הודיע הערב כי הוא תומך במועמדותו של עו"ד משה סעדה סגן ראש מח"ש לשעבר כמועמד מוסכם במקום השביעי ברשימה המשותפת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית. סמוטריץ׳ אמר על סעדה: "איש ערכי שסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המשוחתת במשטרה ובפרקליטות"
ח"כ סמוטריץ אמר הערב כי הוא קיבל פניות רבות בבקשה להציב את סעדה ברשימה כמועמד מוסכם שמבטא את תמיכת הרשימה במאבק הצודק והחשוב שלו נגד העוולות וחוסר הצדק בפרקליטות והמשטרה. כמו גם הבעת אמון בצור בתיקון ובשינוי מערכת אכיפת החוק. "משה סעדה, שגדל במשפחה שורשית בבית שאן ובמושב רמות מאיר, הצטיין בעבודה המשפטית במח״ש וסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת של הפרקליטות והמשטרה", אמר סמוטריץ'.
"סעדה הוא נושא הדגל במאבק למען שלטון חוק ישר וערכי ומשמש לפה למאות אלפים, חילונים, דתיים וחרדים כאחד. אני קורא לחברי איתמר, להתאחד בתמיכה בסעדה ולחתום על הסכם הריצה המשותפת". 
 
הדברים באים כשעה קלה לאחר שיעקב ברדוגו, הפרשן והמגיש של ערוץ 14 קרא למפלגת הציונות הדתית לצרף את סעדה למפלגתם. "יש רגעים כאלה שהאינטרסים והפוליטיקה הקטנונית לא צריכים להיות. סעדה קול ברור וחזק במאבק", כתב ברדוגו. סמוטריץ' ובן גביר הגיעו לא מזמן להסכמות על מבנה הרשימה המשותפת שבה ירוצו. במקום השביעי אמור היה להיכנס נציג של הציונות הדתית וכעת נראה שסעדה יתפוס את המקום הזה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה