בחירות 2022

אלי אבידר מותקף: "טירוף מגלומני", "טפל בעצמך, שפל ומסכן"

לאחר ההודעה על הקמת מפלגה בראשותו, הח"כ שפרש מישראל ביתנו ספג מהצל: "אדם מחפוף שבעקבות השנאה שלו לנתניהו מוכן למכור את אמא שלו"
מערכת ice |  3
אלי אבידר (צילום נועם רנקין פנטון פלאש 90)

הראיון של אלי אבידר אמש (שלישי) לחדשות 12 בנוגע להקמת המפלגה החדשה בראותו, זיכתה אותו בביקורת קשה במיוחד. לא על איבוד הקולות האפשרי למחנה השמאל עמדה הביקורת, כי עם על אמירותיו.

הצל יואב אליאסי כתב,: "זה בהחלט אדם מחפוף שפל ומסוכן שבעקבות השנאה שלו לנתניהו מוכן למכור את אמא שלו, אבל הוא אומר את האמת וכולם צריכים להבין את זה, ה0מאל והאלק מרכז ישבו עם המשותפת כדי להיות בשלטון... אם אתה איש שמאל מרכז  ואיכפת לך מעתיד המדינה הזאת צריך לחשב מסלול מחדש ואתה מר אלי אבידר לך טפל בעצמך ברצינות".
 

עורך 'וואלה! ברנז'ה' דוד ורטהיים טען: "רואה את אלי אבידר שהקים מפלגה בשם ״ישראל חופשית״ מתראיין בלהט על זה שיהיה הפתעת הבחירות, לשון מאזניים, הגרוש ללירה והלירה לגרוש, שהוא היחיד שאומר את האמת. וכן, הוא כמובן ״מתכוון לרוץ עד הסוף״. נזכר בזליכה או בפייגלין בבחירות סבב א. טירוף מגלומני שמחייב טיפול קודם כל ברמה הקלינית".
 
הפעיל החברתי הערבי ישראלי ששמו נקשר לא פעם עם הפוליטיקה, יוסף חדד, עקץ: "שומע שאלי אבידר רוצה להקים ממשלה עם הרשימה המשותפת... מוכן להתערב שיהיו לו פחות מצביעים מלצעירים בוערים".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השנאה שלו לביבי משולה לסגידה שלך לביבי אז תסתום (ל"ת)
    אריק 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מפחיד שזה היה בתפקידים בכירים בשירות החשאי והדיפלומטי
    ארנון תל-אביבי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממלאי תפקידים בשירות הציבורי ובייחוד בגופי בטחון - חייבים לקבל סקירה פסיכולוגית מעמיקה כל תקופה . יש לאבחן הפרעות אישיות או מחשבות OCD או דמנציה - בשלבים מוקדמים.
    סגור
  • למה מפחיד כי הוא היחיד שלא משקר? (ל"ת)
    אריק 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור