בחירות 2022

דוברו של נתניהו חשף את הבוטים של לפיד

דוברו של נתניהו טופז לוק פרסם את הבוטים שהוא מייחס לראש הממשלה יאיר לפיד.  ב-2019 האשים לפיד את הליכוד בהפצת בוטים וכעת נדמה כי את הטענות דאז של לפיד שהליכוד כביכול מפעיל רשת של בוטים כדי להשפיע על תוצאות הבחירות הוא יכול להפנות גם אל עצמו
דוד זולדן |  2
טופז לוק (צילום אוסף פרטי)
דוברו של נתניהו טופז לוק פרסם את הבוטים עם דף המסרים שהוא מייחס לראש הממשלה יאיר לפיד. בבוטים שפרסם לוק ניתן לראות את אותו ניסוח בהודעות שהוציאו חברי הכנסת: יואל רזבוזוב, רם בן ברק, משה טור פז, יואב סגלוביץ, רון כץ.
 
בהודעה נכתב: "יו"ר האופוזיציה נתניהו ממשיך במסע הפייק ניוז המנותק שלו כדי להסתיר את העובדה שבמשך 15 שנה הוא הזניח  בצורה רשלנית ומופקרת את כלכלת ישראל. ממשלת השינוי בראשות לפיד תמשיך להביא הישגים במאבק להורדת יוקר המחיה עבור אזרחיות ואזרחי ישראל.
יצוין כי ב -2019 ח"כ יאיר לפיד, פנה לוועדת הבחירות המרכזית, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה בדרישה לבדוק בדחיפות את הניסיון להטעיית מערכת הבחירות בישראל. הפנייה של לפיד באה אז על רקע הפרסום בידיעות אחרונות והניו יורק טיימס ולפיו הליכוד מפעיל רשת מתוכננת וממומנת בכסף רב ותכליתה הפצת מידע כוזב, בניסיון להשפיע על ציבור הבוחרים.
 
כזכור, פסקה וועדת הבחירות המרכזית על איסור תעמולה ממומנת ובלתי מזוהה ברשת האינטרנט כדי להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל באופן בלתי חוקי ולטענת לפיד הרשת שנחשפה עמדה בניגוד לפסיקה. בפנייה דרש לפיד לבדוק בדחיפות את הנושא: "אם הממצאים המפורסמים בכתבה מבוססים - המדובר בניסיון החמור ביותר מאז קום המדינה להשפיע שלא כדין על תוצאות הבחירות". כתב אז. "אכן, הימים ימי בחירות, אולם אין מדובר בסוגיה השייכת למחנה פוליטי כזה או אחר. המדובר בניסיון מכוון לחתור תחת יסודות שיטת הבחירות והמשטר של מדינת ישראל - ועל כל הנוגעים בדבר לפעול לאלתר למניעת התממשות הסכנה", הוסיף.
כעת נדמה כי את הטענות דאז של לפיד שהליכוד מפעיל רשת של בוטים כדי להשפיע על תוצאות הבחירות הוא יכול להפנות גם אל עצמו.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליצן קטן שלי מסתובב עם חמאה על הראש (ל"ת)
    קרעי עבד עברי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כל הביביסטים זה בוטים (ל"ת)
    חחחחח 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור