בחירות 2022

סטרוק: "להגיש אישום נגד האימאם שהתפלל להפלת מטוסי צה"ל"

ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית שבעת רצון מתוצאות מבצע: "עלות השחר ואומרת בין השאר: "אם לא היינו מצליחים להפיל את הממשלה, העימות הבא היה נפתח בעיתוי שמתאים לחמאס"
דוד זולדן |  1
אורית סטרוק (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חה"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית שבעת רצון מהיום שאחרי מבצע: "עלות השחר" ובין השאר אומרת: "כוכבי שוב מוכיח את עצמו. פועל בהתקפיות, תחכום ודיוק ומייצר בטחון והרתעה. מי שכבר כמח"ט צנחנים הבין שהקונספציה האוסלואידית מסכנת את צה"ל ואת המדינה, והגדיר כבר אז ש"הגישה ההתקפית היא האפקטיבית" פועל מתוך אותה תפיסה.
שאפו. שנת ה"שקט" ברצועה היתה אכן שקט-מתחמשים, העיקרון של שיקום תמורת פירוז נזנח, וההישג המרכזי של שומר-חומות: חיסול הכח ההתקפי ויכולת ההתחמשות של חמאס - נמחק. בניגוד למה שסיפרו לנו, כסף רב כן זרם לרצועה, רק לא במזוודות. הרקטות עכשיו הן אלה שהממשלה אפשרה לאויבים שלנו לייצר".
 
עוד אומר סטרוק כי: "הסיבה למדיניות "שקט-מתחמשים" הייתה התלות של הממשלה בווליד טאהא ודומיו. לא החמאס (שהרויח מכל יום של התחמשות) היה מורתע, הממשלה היתה מורתעת. רק הפלת הממשלה יצרה מצב בו אין ללפיד מה להפסיד. אם לא היינו מצליחים להפיל את הממשלה, העימות הבא היה נפתח בעיתוי שמתאים לחמאס".
לסיום מדגישה סטרוק כי "האויב שבתוכנו: בחיפה, באום אל פאחם, בכאבול, בצומת המוביל, בטח בירושלים ובהר הבית - חייב לקבל מענה מיידי ונחוש. המשטרה חייבת לנקוט אפס סובלנות, ולייצר הרתעה כבר עכשיו. האימאם מיפו שהתפלל להפלת מטוסי צה"ל צריך להיעצר היום ולקבל כתב אישום מיידי על המרדה. הססנות תעלה לנו בדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה רצית ? שיתפלל שלא עשעני אורית סטרוק ?
    משה לוי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סטרוק: "להגיש אישום נגד האימאם שהתפלל להפלת מטוסי צה"ל" ..... ואני מציע להגיש כתב אישום נגד אורית סטרוק על טימטום !!! מה רצית ? שיתפלל שלא עשעני אורית סטרוק ?
    סגור