תקשורת ומדיה

אורית סטרוק משיבה אש לבנט: "ההסבר שלו עלוב"

לאחר שחטפה מראש הממשלה קריאה מביכה שתורצה בכך שרצה לא להידבק ממנה, אורית סטרוק משיבה לבנט: "הוא רוצה שאעיף לו את האידיאלוגיה הזו מהעיניים. אתה מודה שאמרת את זה ומספר סיפור שלא היה ולא נברא כי רואים שאני עם מסכה"
מערכת ice |  2
אורית סטרוק (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
בשבוע שעבר לאחר המהומה בכנסת על חוק החשמל, קרתה תקרית בה קראה חברת הכנסת אורית סטרוק לראש הממשלה "איך אתה לא מתבייש?", בתגובה, שסיבה אותו אחר כך, בנט השיב לה: "עופי לי מהעיניים". כשנשאל בנט מה גרם לו לצאת עליה בכזאת עזות, ענה ש-"היא הייתה בלי מסיכה והתיזה עליי אומיקרון"
הבוקר (ראשון) משיבה סטרוק לבנט אצל גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103. סטרוק אומרת כי: "ההסבר שלו עלוב. אתה מודה שאמרת את זה ומספר סיפור שלא היה ולא נברא כי רואים שאני עם מסכה. בוודאי שלא היוויתי סכנה".
עוד היא מוסיפה: "לאורך כל הדרך הפוליטית שלו הוא נועץ בי הרבה והיינו שותפים קרובים. הוא רואה בי סמל של ארץ ישראל, ההתיישבות, המאבק הבלתי מתפשר בטרור ושל כל הערכים החזקים של הימין - הוא רוצה שאעיף לו את האידיאלוגיה הזו מהעיניים"
 
כזכור, התקרית עוררה סערה בקרב אנשי התקשורת. ינון מגל כתב: "אז שאלתי את חברת הכנסת סטרוק אם הייתה עם מסכה כשפנתה לבנט במליאה. תשובתה: "ברור שעם!!" א. מדהים לאיזה שפל הגיע בנט כדי להלבין כך את פניה בשקר. ב. איזה עלובים שופרותיו שאפילו לא בדקו זאת לפני שדיגמנו את שקריו. ג. והם עוד קוראים לעצמם "עיתונאים".
ירון אברהם גם תקף את העיתונאים: "ראש הממשלה מסביר בתדרוכים לפרשני סוף השבוע שאמר לאורית סטרוק "עופי לי מהעיניים" כי היא "התיזה עליו אומיקרון". ו..תיראו מופתעים: אין שום פקפוק או שאלת פולו אפ שתוהה אם בנט מחפש דרך אלגנטית (או שלא) לצאת מפליטת הפה הבוטה לעבר ח"כית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין אלימים ושקרנים כמו הסמול נורא ואיום
    דת החילוניות והסמול 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי 77 המשיכו עם מזימת החראון ברק להשתלט על המדינה דרך מערכת הסדומשפט
    סגור
  • 1.
    אורית סטרוק,ראיתי אתמול את הראיון בחדשות,
    הטבח השבדי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבו טענת,"איך אפשר להצביע נגד חיבור חשמל להתישבות הצעירה" שזה מילים מכובסות להתישבות בניגוד להחלטת ממשלה קודמת (ביבי).אני רק שאלה:מה הצבעת בעד הארכת תקנות חוק האזרחות שהביאה הקואליציה?האם הצבעת נגד במצוותו של ביבי בניגוד לאינטרס שלך,רק כדי להביך את הקואליציה?
    סגור