בחירות 2022

ליאור קצב: "הכסף למיגון אשקלון חייב לעבור עוד היום"

ליאור קצב בנו של הנשיא השמיני של מדינת ישראל המתמודד בפריימריז לליכוד משגר מסר לממשלה: "אסור לחכות לסבב הבא. הכסף למיגון העיר אשקלון חייב לעבור עוד היום"
דוד זולדן | 
טרור העפיפונים סמוך למושב ברכיה בעוטף עזה (צילום דוברות משטרה)
למרות החלטת ממשלה כבר לפני חצי שנה להעברת 320 מיליון שקלים למיגון העיר אשקלון- הכסף עדיין לא הועבר וכרבע מתושבי העיר עדיין נמצאים ללא גישה למרחב מוגן.
בעקבות זאת קורא עו"ד ליאור קצב, מתמודד מחוז הנגב והדרום בתנועת הליכוד, לראש הממשלה יאיר לפיד, לשר האוצר אביגדור ליברמן, לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין ולשרת הפנים איילת שקד לפעול על מנת שהכסף יועבר עוד היום.
 
"בצאת השבת הגעתי לחמ"ל העירוני באשקלון, להביע תמיכה והזדהות עם תושבי אשקלון וראש העיר תומר גלאם. קיבלתי סקירה מקיפה מראש העיר, ושמעתי על הצרכים של העיר והתושבים. נדהמתי לשמוע מראש העיר אשקלון כי על אף שהתקבלה החלטת ממשלה בנושא, ממשלת ישראל מעכבת העברת 320,000 ש"ח עבור מיגון העיר."
"גם היום נמצאים כ-40,000 תושבים, כרבע מכלל אוכלוסיית אשקלון, ללא גישה למרחב מוגן. העיר אשקלון נמצאת כבר שנים בחזית וסופגת מטחי טילים כבדים בכל סבב מול הרצועה. רק במבצע האחרון נורו לעבר העיר למעלה מ- 100 טילים, כשבנס לא היו נפגעים בגוף."
"אני קורא לראש הממשלה, לשרי האוצר, השיכון והפנים, להיענות מייד לפניית ראש העיר אשקלון מר תומר גלאם, ולפעול, מייד ולאלתר, וללא כל עיכוב נוסף, להעביר את התקציב הנדרש למיגון ראוי לתושבי העיר. מדובר בסכנת חיים של ממש. הכשרת ובניית מיגון אינו פתרון שנעשה ביום אחד. הכסף חייב לעבור עוד היום על מנת שבסבב הבא לכל תושבי אשקלון יהיה מרחב מוגן בטוח לשמירה על חייהם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה