בחירות 2022

בדרך לעסקת שבויים עם החמאס? בני גנץ מעלה הילוך

גנץ הבהיר לאן פניו ביום שאחרי המבצע בעזה: "צריך לנצל את הלחץ על עזה כדי להגיע לעסקת שבויים"
דוד זולדן |  1
בני גנץ בראיון לחדשות 12 (צילום מסך: חדשות 12)
שר הביטחון בני גנץ אמר בריאיון באולפן ynet כי מבצע "עלות השחר", שנוהל נגד הג'יהאד האיסלאמי, בוצע בצורה מצוינת, וכי הוא בטוח שישראל חיזקה את ההרתעה גם מול חמאס.
על האפשרות להחזרת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, והשבת אברה מנגיסטו והישאם א-סייד אמר: "צריך לנצל את הלחץ שנוצר על רצועת עזה ואת האינטרסים שנוצרו בתוכה כדי לפעול להשבת הבנים". גנץ הוסיף כי הוא סבור שהוא וראש הממשלה יאיר לפיד נהגו נכון כשלא כינסו את הקבינט לפי תחילת המבצע. "כשאתה מכנס קבינט אתה חושף צעדים ומוכנות", הדגיש גנץ.
 
כזכור: כאשר שר הביטחון גנץ ורה"מ לפיד מסרו שתי הצהרות ארוכות אשר שודרו בשידור חי בכל מהדורות החדשות המרכזיות, בהמשך לסיום מבצע עלות השחר המוצלח יחסית - לפיד אמר כי: "החזרנו את ההתרעה הישראלית וגנץ הצהיר "אם יהיה בכך צורך, נצא למכת מנע גם בעתיד בכדי להגן על אזרחי ישראל, ריבונותה ותשתיותיה".
אבל לא כולם התרשמו מהמופע. יאיר שרקי, כתב חדשות 12, צייץ אז את דעתו על הנאום המשולב "ההצהרה הערב טעות פוליטית של לפיד וגנץ: לא משכנעת אף אחד שלא השתכנע ממילא, מאבדת את הקלאס בניהול המבצע, וצובעת אותו בפוליטיקה. דומה מידי למי שהם רוצים להיבדל ממנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם יצליח במה שנתניהו כשל, יאשימו אותם במניע של בחירות
    גל 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה במקום להתייחס להצלחה בהשבת השבויים.
    סגור