בחירות 2022

האם גם צחי הנגבי סוכל על ידי נתניהו?

ח"כ צחי הנגבי מגיב לתבוסתו בפריימריז ולאור מה שמסתמן הוא מחוץ לרשימה למרות היותו מוצב לכאורה במקום בטוח יחסית ה-25 אך לאור השריונים הוא ימצא עצמו מחוץ לכנסת הבאה ללא החוק הנורווגי 
דוד זולדן |  4
צחי הנגבי, בנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה/ חיים זך-לעמ, פלאש 90/ תומר נויברג)
ח"כ צחי הנגבי התייחס לעובדה שהובס בדרך למקום נמוך בפריימריז של הליכוד, אמר כי: "בוקר טוב לכל אנשי הליכוד. הרשימה המסתמנת כעת לאחר ספירת כשליש מקולות המצביעים היא בשורה מצוינת לתנועה שלנו. חברי התנועה השכילו לבחור באנשים ונשים ותיקים וחדשים שמייצגים בכישרון את ערכי הימין, ושניהלו באומץ ובהצלחה מאבקים ציבוריים עזים בכנסת ומחוצה לה".
‏הנגבי הוסיף כי "אני מודה לכל מי שהצביע עבורי וסייע לי, וגם אם לא אשתלב ברשימה במקום ריאלי, אני יודע שעשיתם מאמץ אדיר עבורי. ההרכב החדש של סיעת הליכוד מהווה נקודת זינוק מצוינת למערכת בחירות מוצלחת, ולניצחון הליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות הקרובות".
 
למרות הפרגון לנתניהו מתחת לפני השטח מצטיירים הדברים אחרת. השר לשעבר צחי הנגבי, התייחס אמש בראיון לסרוגים במוקד ההצבעה בבנייני האומה לטענות נגדו כי תמך בהתנתקות, וטען כי היה מהיחידים שהתנגדו אליה בממשלה – כשיו"ר הליכוד כיום בנימין נתניהו דווקא תמך בה.
"שיפתחו גוגל ויראו שהצבעתי נגד ההתנתקות ארבע פעמים. בכל ההצבעה בממשלה לא היה שר אחד מלבד ישראל כץ שהצביע כמוני נגד, אחרי זה זה הגיע לכנסת, היינו שרים ונאלצנו להצביע נגד אי אמון בממשלה" אומר הנגבי ומוסיף: "זה היה לפני הרבה שנים".
 
כשנשאל האם לא נראה דברים כאלה בליכוד היום? השיב הנגבי כי: "הייתי חבר ליכוד שהצביע נגד, כשביבי נתניהו שהיה אז ראש ממשלה לשעבר וסגן של אריק שרון – לצערי הוא תמך בהתנתקות, אחרי זה הוא התעשת".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביבי
    מומו 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי התחמן העיף אותוחחחחח
    סגור
  • 3.
    מורשת ביבי-להשתמש ולזרוק (ל"ת)
    אמירה 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שיוצא לפנסיה 33 שנה בכנסת מספיקים לו
    טדי 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה חותם צחי הנגבי לא השאיר בכנסת היה ח"כ אפור בלבד
    סגור
  • 1.
    התנתקות 2
    אלכס 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו מתכנן ללכת למהלך של התנתקות. כך הוא מאמין שיוכשר ויוכל לשמש כראש ממשלה, יאותרג ויכנס לספרי ההיסטוריה ולא לפח האשפה של ההיסטוריה.
    סגור