בחירות 2022

שקד במתקפה על אייזנקוט: "חזונם המשותף - מדינה פלסטינית"

המצטרף החדש למפלגתו של גנץ, רא"ל במיל גדי אייזנקוט כבר יכול לזהות את יריבו החדשים בפוליטיקה. השרה שקד בקבלת פנים סוערת לרמטכ"ל לשעבר והפוליטיקאי הטרי  
דוד זולדן |  2
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
יו"ר הרוח הציונות, השרה איילת שקד מגיבה להצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר, גדי אייזנקוט למפלגתו של בני גנץ ואומרת: "מאחלת בהצלחה לחברי מתן כהנא בדרכו החדשה ולגדי אייזנקוט על הצטרפותו לפוליטיקה. אין ספק שמחנה השמאל הממלכתי הוא בשורה לכל מצביעי השמאל. נדאג שבכל ממשלה שתקום, הם לא יוכלו לקדם את חזונם המשותף עם גנץ להקמת מדינה פלסטינית. הדברים התבהרו ולאנשי הימין הממלכתי יש בית אחד – הרוח הציונית".
 
כאמור, את המחנה הממלכתי יוביל שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, במקום השני יוצב שר המשפטים ויו״ר תקווה חדשה גדעון סער, ובמקום השלישי רא"ל במיל' גדי איזנקוט. האיחוד יהווה בסיס להקמת ממשלה ממלכתית, רחבה ויציבה שתביא לסיום המשבר הפוליטי המתמשך, לאיחוי הקרע בין חלקי החברה הישראלית ולקידום האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל בביטחון, בכלכלה, בביטחון הפנים ובחינוך.
במסגרת ההסכם שנחתם אמש (מוצ״ש), הוחלט כי מיד לאחר הבחירות יתחיל ״המחנה הממלכתי״ בהסדרת מוסדותיו ויקיים בחירות פנימיות דמוקרטיות לקראת הבחירות לכנסת ה-26. הרמטכ״ל לשעבר איזנקוט צפוי לצרף לרשימת המחנה הממלכתי מועמדים נוספים אשר שמם יפורסם בקרוב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקד
    אורני 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כבר תצאי לנו מהחיים
    סגור
  • 1.
    הסתומה הזרת ישבה עם ערבים בממשלה ומאיזה לדבר ?? (ל"ת)
    לכי מפה 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור