בחירות 2022

בלוך למיכאלי: "גם בקמפיין חשוב שלא על גב החרדים"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך נחלצת להגנתם של החרדים ומאשימה את השרה מיכאלי בקמפיין על גבם. "לפני שאת שולחת פקחים לבדוק הפרדה, בואי נוודא קודם שקווי האוטובוסים מגיעים בזמנם וליעדם ואחר כך נתפנה לעסוק בדברים אחרים". 

דוד זולדן | 
עליזה בלוך (צילום שילת ועקנין)
החרדים לא לבד בעימות של שרת התחבורה מול נציגי המגזר. ראש עיריית בית שמש הפתיעה כשנחלצה להגנתם. עליזה בלוך תוקפת את שרת התחבורה מיכאלי ואומרת: "לפני שאת שולחת פקחים לבדוק הפרדה, בואי נוודא קודם שקווי האוטובוסים מגיעים בזמנם וליעדם ואחר כך נתפנה לעסוק בדברים אחרים. אלפי תושבים שלי חילונים ודתיים, צעירים ומבוגרים, סטודנטים ופנסיונרים מחכים בימי חמה וגשמים ופשוט לא מגיעים ליעדם. גם בימי קמפיין חשוב שלא לעשות אותו על גבם".
מוקדם יותר ח״כ משה אבוטבול וראש עיריית בית שמש בעבר (ש״ס) תקף את השרה מרב מיכאלי: ״לאחר ששרת הטיקטוק מיכאלי מיגרה את תאונות הדרכים והדרכות, סללה כבישים וכבישות, פתרה את הפקקים והפקקות בארץ, ושלחה כבר פקחים למנוע הכאת יהודים ברכבת הקלה מצעירים ערביים, התפנתה לבעיה הלאומית הדרת נשים… בבחירות נדיר אותה בעז"ה ממשרד התחבורה שטיפל בעבר בבעיות החשובות האמיתיות״.
 
אבוטבול אמר את הדברים בתגובה להודעה שפרסמה אמש מירב מיכאלי בטוויטר וכתבה טקסט קצר שאומר: "לא תחשיכו אותנו, לא תשתיקו אותנו". בציוץ נראית תמונת שלטי הבחירות המושחתים, תלויים ברחוב של עיר לא ידועה. על השלטים מודפסת הסיסמא "זמן אמת - בוחרות ובוחרים את הרשימה לכנסת". במרכז השלטים ניצבים בגדול פניה של מיכאלי. המשחיתים האלמונים ציירו, בהקפדה ניתן לומר, על כל שטח פניה מיני קשקושים שלפי כמה גולשים "שיוו לה מראה של חתול".
מירב מיכאלי, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, שולטת ביד רמה במפלגתה לקראת הבחירות בנובמבר, ומהווה אחת מהפוליטיקאיות והפוליטיקאים הבולטים של השמאל. היא מוערכת על ידי רבים גם מהמחנה היריב. בימים אלה זכתה בקדנציה שנייה כיו"ר מפלגת העבודה, וזה הישג היסטורי, שכן לראשונה מאז שמעון פרס ב-1981, לפני יותר מארבעים שנה, שיו"ר המפלגה האכזרית הזו מצליח לשרוד יותר מקדנציה אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה