בחירות 2022

מירב מיכאלי למשחיתי פניה: "לא תחשיכו ולא תשתיקו אותנו"

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, הגיבה היום בציוץ קצר שאומר הרבה, על השחתת שלטי הבחירות של מפלגת העבודה שפניה מתנוססים במרכזם
מערכת ice |  3
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בהודעה שפרסמה היום מירב מיכאלי בטוויטר כתבה שרת התחבורה טקסט קצר שאומר: "לא תחשיכו אותנו, לא תשתיקו אותנו".
בציוץ נראית תמונת שלטי הבחירות המושחתים, תלויים ברחוב של עיר לא ידועה. על השלטים מודפסת הסיסמא "זמן אמת - בוחרות ובוחרים את הרשימה לכנסת". במרכז השלטים ניצבים בגדול פניה של מיכאלי. המשחיתים האלמונים ציירו, בהקפדה ניתן לומר, על כל שטח פניה מיני קשקושים שלפי כמה גולשים "שיוו לה מראה של חתול".

 
מירב מיכאלי, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, שולטת ביד רמה במפלגתה לקראת הבחירות בנובמבר, ומהווה אחת מהפוליטיקאיות והפוליטיקאים הבולטים של השמאל. היא מוערכת על ידי רבים גם מהמחנה היריב. בימים אלה זכתה בקדנציה שנייה כיו"ר מפלגת העבודה, וזה הישג היסטורי, שכן לראשונה מאז שמעון פרס ב-1981, לפני יותר מארבעים שנה, שיו"ר המפלגה האכזרית הזו מצליח לשרוד יותר מקדנציה אחת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השרה הכי גרועה שהייתה בממשלה. (ל"ת)
    סימה 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה לעשות כשהולם אותך אז הולם אותך!
    ?2? 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכלל לא הבנתי את עיניין הראש מפלגה ואיזו סיסמה מופרכת שבמציאות לא תעבוד.. אם כבר תמונה אז של חברי המפלגה, או של האג'נדה שלה, הפרצופים שלכם לא מוכרים מפלגה! ואם כל הלא כבוד למכאלי דוגמנית היא לא.
    סגור
  • 1.
    מירב לדעתי את השחת את פנייך כדי להציג את עצמך
    רני 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כקדושה מעונה.. מסיתים נגדך ..מה השלב הבא..ניסיון התנקשות בך ?.. הרי את בכלל לא עוברת את אחוז החסימה ..ובמקרה הטוב 4 5 מנדטים ..לכן את פשוט לא מעניינת אף אחד ואף אחד לא יתאמץ להשחית את פנייך
    סגור