בחירות 2022

ח"כ פרוש למיכאלי: "עוד דרך להציק לחרדים שנואי נפשך"

הנציגים החרדים ממשיכים לתקוף בעוצמה את שרת התחבורה וטוענים לפרובוקציה מצידה
דוד זולדן | 
מאיר פרוש (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש לערוץ 7: "אחרי ההתעמרות בציבור החרדי שהמחירים של התחבורה הציבורית עלו, מצאה שרת התחבורה עוד דרך להציק לחרדים שנואי נפשה וע"י כך ללקט עוד קולות מהשמאל. טוב תעשה אם תעסוק בריפוי תחלואי החברה החילונית במדינת צפון ת"א".
מוקדם יותר ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) תקף את השרה מרב מיכאלי: ״לאחר ששרת הטיקטוק מיכאלי מיגרה את תאונות הדרכים והדרכות, סללה כבישים וכבישות, פתרה את הפקקים והפקקות בארץ, ושלחה כבר פקחים למנוע הכאת יהודים ברכבת הקלה מצעירים ערביים, התפנתה לבעיה הלאומית הדרת נשים…בבחירות נדיר אותה בעז"ה ממשרד התחבורה שטיפל בעבר בבעיות החשובות האמיתיות״.
 
אבוטבול אמר את הדברים בתגובה להודעה שפרסמה אמש מירב מיכאלי בטוויטר וכתבה טקסט קצר שאומר: "לא תחשיכו אותנו, לא תשתיקו אותנו". בציוץ נראית תמונת שלטי הבחירות המושחתים, תלויים ברחוב של עיר לא ידועה. על השלטים מודפסת הסיסמא "זמן אמת - בוחרות ובוחרים את הרשימה לכנסת". במרכז השלטים ניצבים בגדול פניה של מיכאלי. המשחיתים האלמונים ציירו, בהקפדה ניתן לומר, על כל שטח פניה מיני קשקושים שלפי כמה גולשים "שיוו לה מראה של חתול".
מירב מיכאלי, שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, שולטת ביד רמה במפלגתה לקראת הבחירות בנובמבר, ומהווה אחת מהפוליטיקאיות והפוליטיקאים הבולטים של השמאל. היא מוערכת על ידי רבים גם מהמחנה היריב. בימים אלה זכתה בקדנציה שנייה כיו"ר מפלגת העבודה, וזה הישג היסטורי, שכן לראשונה מאז שמעון פרס ב-1981, לפני יותר מארבעים שנה, שיו"ר המפלגה האכזרית הזו מצליח לשרוד יותר מקדנציה אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה