בחירות 2022

גנץ תמך במכחיש השואה ועכשיו האש מופנת כלפיו: "אסור לתת לו לגיטימציה"

בעקבות ההתבטאות האנטישמית של אבו מאזן בגרמניה בה סירב לגנות את הטבח במינכן הופנתה ביקורת על שר הביטחון שאירח בביתו שבראש העין את יו"ר הרשות רק לפני כמה חודשים
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ההתבטאות האנטישמית של אבו מאזן בפסגה שנערכה בבונדסטאג (בית הנבחרית הגרמני) הכעיסה ישראלים רבים ובקשת הפוליטית אצבעות הונפו אל עבר שר הביטחון בני גנץ שאירח רק לפני כמה חודשיים את הראיס בביתו שבראש העין ובכך, יש הטוענים כי החזיר את אבו מאזן לשחקן פוליטי לגיטימי.
 
הראשונה שכתבה על כך הייתה שרת הפנים איילת שקד שכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אבו מאזן נלחם בחיילי צה״ל בהאג, ומכחיש שואה בגרמניה. אסור לתת לו לגיטימציה ובטח שלא להזמינו לראש העין".
גם באופוזיציה כצפוי מיהרו לנצל את ההזדמנות ולהעביר ביקורת על גנץ. ח"כ יואב קיש מהליכוד כתב: "אחרי שהיה לא רלוונטי ומחוץ לזירה הבינלאומית חזר אבו מאזן מכחיש השואה לחזית הבמה. שקרים השמצות ושנאת ישראל מופצים על ידו בגרמניה במסיבת עיתונאים ליד הקנצלר. התודות לגנץ שארח אותו לקפה בביתו בראש העין ולממשלת לפיד. שמלווה לו כספים בניגוד לחוק ורואה בו שותף לחזון". (יש לציין כי גם בתקופת שלטון הליכוד העבירה הממשלה כסף לאבו מאזן).
 
כזכור במהלך מסיבת העיתונאים אחד העיתונאים המקומיים בגרמניה שאל את אבו מאזן האם הוא כנשיא של העם הפלסטיני מוכן בשם עמו להתנצל בפני ישראל וגרמניה ולתרום לפענוח החלקים החסרים הקשורים לטבח. תגובה של אבו מאזן הייתה מפתיעה במיוחד והוא אמר כי: "מאז שנת 1947 ועד היום ישראל ביצעה 50 מעשי טבח ב-50 כפרים פלסטינים - דיר יאסין, טנטורה, כפר קאסם ועוד. 50 שואות. עד היום, כל יום יש לנו הרוגים בגלל הצבא הישראלי. הדרישה שלנו היא "די". בואו נעשה שלום, ביטחון, יציבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה