בחירות 2022

עופר כסיף ליווה סרבני גיוס: "אבוא לבקר בכלא הצבאי"

ככה יעשה לסרבני המצפון שמסרבים להתגייס לצה"ל: כל הדרך לכלא הצבאי בליווי צמוד של חבר הכנסת עופר כסיף שהבטיח לבוא לבקר  
דוד זולדן |  1
עופר כסיף עם סרבני מצפון בכניסה לבקום (צילום קרדיט: רשת מסרבות)
ח"כ עופר כסיף ליווה את ארבעת סרבני המצפון הצעירים עם הגעתם לבסיס הבקו"ם. הארבעה יסרבו להתגייס, יישפטו ויועברו למאסר בכלא הצבאי. ח"כ כסיף אמר בדברי התמיכה כי: "היום ארבעה צעירים אמיצים נתנו תשובה ניצחת לכיבוש ולמשרתיו מהמרכז והימין הקיצוניים: יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים. רק כך נסיים את משטר הכיבוש והאפרטהייד הגזעני. יישר כוח! אבוא לבקר בכלא הצבאי!"
"אני הולך להיכנס לכלא הצבאי על סירובי להתגייס לצבא הכיבוש והאפרטהייד", אמר אחד הנערים בסרטון שפרסם יחד עם ח"כ כסיף. "אני צפוי להכנס לתקופה של בערך עשרה ימים", ציין. "כרגע זו מדיניות הצבא לגבי סרבנים. לא יודעים להתמודד עם אנשים שמתנגדים לכיבוש אז שולחים אותנו לכלא".
 
ח"כ כסיף הביע תמיכה פומבית בסרבן הגיוס ואמר עוד כי: "אני מחזק את ידיו של נווה ושל שאר הסרבנים, זו פעולה שדורשת אומץ רב. הזכרתי כבר כמה פעמים שדווקא במסורת היהודית יש משפט מאוד יפה, מיהו הגיבור הכובש את יצרו, ואמרתי כבר שגיבור הוא באמת לא מי שכובש עם אחר אלא מי שכובש את יצרו, מי שכובש את יצרו הכוונה היא בין השאר שהוא עומד באומץ נגד הזרם העכור שמאיים גם להטביע אותו".
לדבריו, "נווה וחבריו הם גיבורים אמיתיים, כי הם מסרבים להיות חלק מזרם עכור, הם לא נכנעים לו, ואני משוכנע שבסוף הקו הזה ינצח. אז שאפו גדול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצרה שהעונשים קלים שלושה חודשים בכלא והביתה (ל"ת)
    צדוק התקווה 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור