בחירות 2022

השריון המפתיע של נתניהו: סעדה "הבריז" לשקד וסגר בליכוד

יו"ר הליכוד נתניהו פרסם הערב את השריונים ברשימת הליכוד, ולצד עמיחי שיקלי ועידית סילמן שמינויים היה ידוע מראש, מופיע עו"ד משה סעדה שעד אתמול היה במו"מ עם איילת שקד
מערכת ice |  5
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, שריה דיאמנט)
ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו פרסם הערב (רביעי) את רשימת השריונים בליכוד, יממה לפני סגירת הרשימות לכנסת. וההפתעה: עו"ד משה סעדה שישובץ ככל הנראה במקום ה-28.
משוריינים נוספים ששמם היה צפוי מראש הם עמיחי שיקלי, מי שפרש מ"ימינה" טרם הקמת הממשלה הנוכחית ויקבל ככל הנראה את המקום ה-14, ועידית סילמן, שכידוע עם פרישתה מהקואליציה באפריל השנה, איבדה הממשלה את הרוב ובעצם בכך הביאה לנפילתה, ותשובץ במקום ה-16.
 
משוריינים נוספים הם ד"ר צגה מלקו, סופרת ממוצא אתיופי שבעצם "פותרת" לנתניהו גם את המחסור בייצוג נשי ברשימת הליכוד, וגם היעדר ייצוג ליוצאי אתיופיה עקב דחיקתו של ח"כ גדי יברקן. יחד עם זאת, מלגו תשובץ ככל הנראה רק במקום ה-37 שנחשב כרגע לא ריאלי, אלא אם ירכיב הליכוד את הממשלה ויפעיל את החוק הנורבגי. עוד שריון במקום לא ריאלי נכון לעכשיו הוא של עו"ד יוסי פוקס, שיקבל את המקום ה-43 ברשימה. 
מי שנעדר במפתיע מהרשימה הוא תא"ל במיל' גל הירש, שנחשב לשריון "בטוח" של נתניהו, אך ככל הנראה סירב לקבל את המקום ה-37 ברשימה, ולכן נותר בחוץ.
 
כאמור, השריון המפתיע של נתניהו הוא במקום ה-28, שם משובץ עו"ד משה סעדה שתקף באחרונה בחריפות את פרקליטות המדינה ממנה פרש. בתחילה עלו השערות כי ישובץ ברשימת הציונות הדתית במקום השביעי, ולאחר מכן פורסם כי ניהל מו"מ עם השרה איילת שקד ויו"ר הבית היהודי יוסי ברודני על הצטרפות למפלגה. הבוקר, אמר ברודני בראיון כי עו"ד סעדה החליט לא להצטרף לחיים הפוליטיים, אך ככל הנראה היה זה רק תרגיל וסעדה העדיף את השריון ברשימת הליכוד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טעות
    סעדה 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סעדה אינו אמין. חבל שנתניהו בחר בו. מ
    סגור
  • 4.
    נתניהו שוגה שוב ויפסיד בבחירות
    רפי לאופרט 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלחמתו שך נתניהו בשקד תעלה לו בהפסד בבחירות. יכולתו להגיע ל-61 מנדטים תלויה בכך ששקד תעבור את אחוז החסימה כחלק מגוש הימין.
    סגור
  • 3.
    שגעון גדלות חבר חבל עליך
    אריק 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגלה שהכנסת גהנום
    סגור
  • 2.
    סעדה שיקר לברודני? כנראה גם בתפקידו.. (ל"ת)
    נו באמת 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בגלל יאחר האימפוטנט לקח את סעדה , ולא קצין ערכי (ל"ת)
    דניאל 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור