בחירות 2022

מיכאלי תחת מתקפה של הסיעות החרדיות: "התרברבות, הכרזה מסוכנת"

יו"ר מפלגת העבודה תחת מתקפה משולב של הנציגים החרדים נוכח הכרזתה כי תפעיל את הרכבת הקלה בשבת. "אנו בקואליציה רק עם מפלגות חרדיות ומפלגות שיש להם אהדה וקירבה למסורת, ולא ההיפך חלילה״, הציג ח"כ פרוש את תג המחיר שלו והבהיר עם מי יהדות התורה לא תשב בקואליציה הבאה.  

דוד זולדן |  2
מרב מיכאלי תחת מתקפה של הסיעות החרדיות (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, אבשלום ששוני, יונתן זינדל, יהודה חיים)
הכרזתה של שרת התחבורה מירב מיכאלי על הפעלתה הצפויה של הרכבת הקלה בתל אביב גם בשבתות ובחגים מעוררת מרבצם את חברי הכנסת החרדיים ומאמש (שבת) תוקפים את השרה בכלי התקשורת ובהודעות משולהבות המשוגרות מטעמם. 
"שרת התחבורה של מדינת תל אביב, שדרדרה את מצב התחבורה בישראל לשפל חדש, מבטיחה כי אם תישאר בתפקיד תתמקד בדבר היחיד שהיא טובה בו - להרוס", אמר יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש.
"ההיסטוריה מוכיחה שמי שמתעסק עם השבת נכשל. בעז"ה בז' בחשוון גם מיכאלי תהפוך להיסטוריה. מתברר שוב מה שבמהלך החצי שנה האחרונה הודענו שאין לנו אלטרנטיבה, כי אנו בקואליציה רק עם  מפלגות שיש להם אהדה וקירבה למסורת, ולא ההיפך חלילה".
ח"כ יעקב טסלר אמר בתגובה כי "בושה וחרפה ששרת התחבורה מנצלת את מעמדה ואת העיתוי הפוליטי לפני הבחירות, לקדם חילולי שבת בפרהסיה ברחבי הארץ. מדובר בהתרברבות פסולה נגד קדשי ישראל ובניגוד לחוק ולסטטוס קוו הנהוג בישראל לאורך השנים.
עוד אמר טסלר כי "במקום לעסוק בשיפור שירותי התחבורה הציבורית שקורסים במשמרת שלה, מיכאלי עוסקת ברמיסת שבת קדשנו ובפגיעה בשומרי המסורת והדת. הכרזותיה המסוכנות מחייבות את שומרי המצוות להתגייס בבחירות הקרובות, בהצבעת מחאה המונית ליהדות התורה, כדי שנוכל להגן על קדשי ישראל מידי המאיימים נגד שמירת השבת".
 
ח"כ אורי מקלב פרסם כי "כל ההכרזות הפופוליסטיות המנסות להציל את מפלגתה המדשדשת סביב אחוז החסימה, היא יודעת היטב את המשתקף בסקרים הפנימיים שלנו בהם היא אינה עוברת את סף הכניסה לכנסת".
עוד אמר מקלב כי "נהגים שוהים שעות רבות בפקקי ענק, וחוסר התפקוד בתחבורה הציבורית, הפגיעה בפריפריה ועליית מחירים בכל הארץ, העיכובים בעבודות בכל תחומי המשרד. לצערנו כאשר המשרד אינו מתפקדת בוחרת שרת התחבורה להסיט את השיח מהמשבר בכבישים על ידי הפגיעה בשבת. כאשר הרכבת מעכבת את פתיחתה מהמועמד המתוכנן דבר שיביא להפסדים כספים אדירים לקופת המדינה בוחרת שרת התחבורה להשתלח בשבת קודש".
כזכור, יו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר אמש כי "מרב מיכאלי, שדרדרה את מפלגת מפא"י ההיסטורית לגבולות אחוז החסימה ומהווה סמל הכישלון בכל נושאי התחבורה ומכת הפקקים בישראל, מנסה להיאחז בקרונות הרכבת הקלה כדי שזו תעביר אותה את אחוז החסימה, תוך כדי דריסת השבת והזהות היהודית של המדינה. בושה!"
עוד אמר דרעי כי "כדאי שתדע, שכל מי שניסה לפגוע בשבת נחל כישלון חרוץ! בקרוב ובעזרת ה׳ נחזור לממשלה ונשליך את כל ההחלטות המקוממות של השרה מיכאלי לפח האשפה של ההיסטוריה. אנחנו נשמור על הסטטוס קוו של המדינה וכבוד השבת, כפי שרוב הציבור בישראל רוצה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכבת בשבת? הבטחת בחירות מאוחרת מידי.
    משה 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרב מיכאלי שמכרה את גיל הפנסיה של הנשים, לא מתאימה למפלגת העבודה. מיכאלי גם הבטיחה פצוי כספי למפונים מגבעת עמל
    סגור
  • 1.
    מה - קשור
    יהודיה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי, נוצרי ומוסלמי נוסעים לטייל בשבת ולרוע מזלם הרכב מתהפך, היהודי נשאר בחיים, השאר לא, מה מוסר ההשכל:? ואללה שצריך מזל בחיים, וצריך שתהיה תחבורה ציבורית. אם רוצים שהציבור יתחיל לשנות הרגלים ויוותר על רכב פרטי, צריך שתהיה זמינות של תחבורה ציבורית 365/24/7. צום קל.
    סגור