טלוויזיה

"תחקירן קשת 12 הסתנן למטה הליכוד והתחזה לעובד המלון"

חשד: מחדל גדול התרחש במטה הבחירות של הליכוד, כאשר תחקירן של קשת 12 הסתנן התחזה לעובד המלון והסתנן למטה, עד שלבסוף נתפס וגורש אחרי שאוים כי תוזמן לו ניידת משטרה
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, שריה דיאמנט)
אחרי חודשים רבים של ציפייה גדולה ומתח רב, בחירות 2022 סוף סוף הגיעו השבוע לסיומן. מי שיצאו המנצחים הגדולים של הבחירות הם ללא ספק גוש מפלגות הימין, שזכו ב-65 מנדטים וירכיבו את הממשלה הבאה שמי שיהיה ראש הממשלה הבא של ישראל הוא בנימין נתניהו, שיחזור ללשכה בבלפור שבירושלים. 
ערוצי החדשות סיקרו בקדחנות רבה את הבחירות, ועל פי דיווח היום (חמישי) של הכתב הפוליטי של ערוץ 14, מוטי קסטל, מחדל גדול התרחש במטה הליכוד. קסטל טוען כי תחקירן של קשת 12 התחזה לעובד מלון ונכנס למטה הליכוד, עד שנתפס וגורש.
 
קסטל כתב עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "תחקירן ערוץ 12 הסתנן בליל הבחירות למטה הליכוד בקרלטון ושהה בסביבת נתניהו. לאחר מס' שעות אחד מאנשי הקמפיין הבחין בו ושאל אותו לזהותו ומעשיו. האיש הזדהה כעובד המלון וטען כי תפקידו "למנוע מעיתונאים לעבור". אלא שבדיקה זריזה מול המנהל העלתה כי לא קיים עובד כזה ואנשי אבטחה הוזעקו למקום".
עוד הוסיף קסטל כי "כשדובר איתו על הזמנת ניידת והגשת תלונה בגין התחזות, הודה האיש כי הוא תחקירן 12 וגורש מהמקום. חדשות 12 בחרו שלא להגיב. מהליכוד טרם נמסרה תגובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 12 אויבי העם !!! (ל"ת)
    אסף 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור