השוק

החברה הישראלית חוגגת: זכיה בענן הממשלתי של נימבוס

SAP BTP – הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית של SAP זמינה על הענן הממשלתי נימבוס. הפלטפורמה של SAP תסופק על ידי מטריקס, שזכתה במכרז, על הענן של Google Cloud 
מערכת ice | 
חברת מטריקס (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
חברת מטריקס זכתה במכרז לאספקת פתרון (SAP BTP SAP Business Technology (Platform בענן הממשלתי נימבוס – רובד 5. במסגרת הזכייה, הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית המובילה בתעשייה SAP BTP של חברת SAP, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, זמינה ב-Marketplace של Google Cloud, עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך והגופים במגזר הציבורי. 
הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP היא פלטפורמת ענן (SaaS) המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית. באמצעות הפלטפורמה של SAP, ארגוני הממשלה יקבלו גישה למגוון יכולות מתקדמות, אשר יאפשרו להם לצמוח ולהתרחב באמצעות ניהול דאטה, פיתוח קל ומהיר יותר של יישומים, אוטומציה ואינטגרציה של תהליכים עסקיים ויכולות אנליטיקה מתקדמות המשולבות עם בינה מלאכותית.
ארגונים ממשלתיים אשר כבר עושים שימוש בפתרון ה-ERP של SAP, ייהנו מהפלטפורמה המתקדמת, המאפשרת לבצע עליה פיתוחים של יישומים חדשים, הרחבות ולצרוך שירותי דאטה, אנליטיקה, אינטגרציה ואוטומציה. SAP BTP תאפשר לארגונים להתחיל להשתמש ברכיבים חדשניים של SAP ללא צורך במפתחים נוספים או בהכשרת אנשים, לצד שימוש בשירותי Self Service עם טכנולוגיית Low-Code/No-Code. כל עובד בעל רקע טכני יוכל להשתמש בטכנולוגיה ולייצר ערך עסקי עבור הארגון בזמן הכשרה קצר, מה שמהווה יתרון עבור המגזר הציבורי והמשק כולו. 
אוהד פרקש, מנהל הפעילות העסקית ומשנה למנכ"ל SAP ישראל, אמר כי, "פלטפורמת SAP BTP מאפשרת לעשות שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם וגם לחסוך בתהליך המכרזי מבחינת זמן ותקציבים וכך, להגיע לתוצרים בעלי ערך בזמן קצר מאוד של יציאה לשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה