השוק

אילון מאסק מגיע לטלוויזיה שלכם: טוויטר בדרך למהפכה

בקרוב תוכלו לצפות בסרטוני הווידאו האהובים עליכם בפלטפורמה ישירות על הטלוויזיות החכמות שלכם, כך הוא הבטיח וכתב בחשבון שלו: "בקרוב", כאשר מיליוני אנשים כבר הגיבו על הפיתוח החדש
מערכת ice | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
נראה שאיש העסקים אילון מאסק, נהנה לעורר שיח ברשת, ולאחר שב-2022 הוא רכש את X (טוויטר לשעבר) וביצע בה שינויים רבים שזכו לביקורת ציבורית רבה, הוא הכריז על עוד צעד שמביא את הפלטפורמה שלו לקדמת הבמה.
בקרוב תוכלו לצפות בסרטוני הווידאו האהובים עליכם בפלטפורמה ישירות על הטלוויזיות החכמות שלכם, כך הוא הבטיח וכתב בחשבון שלו: "בקרוב", כאשר מיליוני אנשים כבר הגיבו על הפיתוח החדש.
 
רק לאחרונה, מאסק פרסם על לראשונה בחשבונו האישי ב-X במסגרת חילופי דברים בינו לבין אחד ממהנדסים של X, ניית’ן מקגריידי, שצייץ את השאלה: “מתי אנחנו משיקים XMail?” ולאחר מכן מאסק השיב לו: “זה מגיע”. גם אם מאסק רציני בקשר לכך וגם אם לא הפרסומים הללו יצרו שיח ברחבי הרשת. 
 
כאמור זוהי לא הפעם הראשונה שמאסק מתבטא בקשר לעתיד של טוויטר. בעבר מאסק ציין כי הוא שואף להפוך אותה ל‘אפליקציה של הכל’ כשהוא טען ש-X תהיה הפתרון לתשלומים ואף שתוכל להחליף את הבנק, אבל נכון לעכשיו השינוי היחידי היה שיחות קוליות ומודל הבינה המלאכותית xAI Grok, שמתבסס על סטטוסים של משתמשים.
 
גם אם מאסק יעשה את הצעד וישיק פלטפורמה אימייל מתחרה לג'ימייל של גוגל יהיה לו קשה במיוחד למשוך אליו את משתמשי ג'ימייל שמונים נכון להיום כ-1.8 מיליארד חשבונות. אחת הסיבות לכך היא הקישוריות המעולה שיש לקוחות גוגל בין כל המוצרים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה