השוק

"המשק כולו תלוי בהם": בהתאחדות הקבלנים מגיבים להחלטת הממשלה

לאחר שהחליטה ממשלת ישראל לתגבר את ענף הבנייה בידיים עובדות, על ידי הבאת עשרות אלפי עובדים זרים בטווח זמן הקרוב, התאחדות הקבלנים בוני הארץ הגיבו
מערכת ice | 
גיוס עובדים זרים בחקלאות (צילום shutterstock)
התאחדות הקבלנים בוני הארץ הגיבה לפני זמן קצר (ראשון) להחלטת משרד השיכון שפורסמה הבוקר, לפיה המשרד החל בימים האחרונים בביצוע מתווה מהיר להבאת כ-40,000 עובדים זרים לענף הבנייה, על ידי תאגידי כ"א. 
כזכור, ענפים נוספים מלבד ענף הבנייה נקלעו לקשיים חמורים שאיימו להקריס אותו לחלוטין, כגון ענף החקלאות, שספג את הפגיעה המיידית והחמורה ביותר בימיה הראשונים למלחמה, מאז אותו בוקר נוראי של השבעה באוקטובר.
ההתאחדות פרסמה כי היא "מברכת על אישור הממשלה את הצעת המחליטים שמאפשרת גיוס עובדים זרים לתחום התשתיות בנוסף לגיוס עובדים זרים לבנייה. החלטה זו חשובה ליכולתו של הענף לתפקד והופכת לקריטית, לאור הצורך הדחוף במניעת המשך האיחור שנוצר בהקמת תשתיות מכל הסוגים, בכל הארץ, יחד עם הצורך הצפוי בשיקום התשתיות בעוטף עזה ובגבול הצפון".
 
עם זאת, בהתאחדות הדגישו כי "לאחר ארבעה חודשים שבהם המדינה לא מצליחה לייצר פתרון להבאה מהירה של עובדים זרים לישראל, ולנצל את מלוא המכסה של העובדים הזרים שכבר נבחנו ומוכנים להגיע לארץ – חובת הממשלה להוביל מהלכים שיקצרו דרמטית את זמן ההמתנה לכל העובדים הזרים לענף הבנייה והתשתיות. המשק כולו תלוי בהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה