השוק

סמוטריץ' על החלטת סוכנות פיץ': "הבעת אמון במדיניות הכלכלית"

שר האוצר התייחס לאישור מחדש של דירוג האשראי של ישראל ברמה של A+ על ידי סוכנות הדירוג הבינלאומית. לדבריו, "אנחנו בעיצומה של מלחמה שנכפתה עלינו ובאופן טבעי המלחמה מייצרת אתגרים רבים לכלכלה". יו"ר הציונות הדתית הבטיח: "נחזיר במהירות האפשרית את הכלכלה למסלול של צמיחה ועוצמה"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ (צילום shutterstock, דובר צהל, פלאש 90/ חיים גולדבאג)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס אמש (שלישי) לאישור מחדש של דירוג האשראי ברמה A+ על ידי סוכנות הדירוג פיץ'. "כלכלת ישראל איתנה ותמשיך כך בע"ה", ציין שר האוצר, "השארת הדירוג על A+ בעת מלחמה מהווה הבעת אמון בכלכלה הישראלית ובמדיניות הכלכלית שאנו מובילים".
חברת דירוג האשראי הבינלאומית פיץ' פרסמה אתמול את החלטתה בנוגע לדירוג האשראי של ישראל. בניגוד לתחזיות כי גם היא, לאחר סוכנות מודי'ס, צפויה להוריד את דירוג האשראי של ישראל, החברה דווקא אישרה מחדש את דירוג האשראי של מדינת ישראל ברמה של A+, דיווחה על הסרת "מעקב שלילי" ועל עדכון תחזית הדירוג מ-"יציבה" ל-"שלילית".
 
"אנחנו בעיצומה של מלחמה שנכפתה עלינו ובאופן טבעי המלחמה מייצרת אתגרים רבים לכלכלה", הוסיף סמוטריץ'. "אנחנו פועלים ונמשיך לפעול במכלול הצעדים הנדרשים על מנת לגדר ולמזער את הסיכונים ולשוב למסלול צמיחה מהיר שימצא את הפוטנציאל של המשק הישראלי. נסיים בע"ה את המלחמה בניצחון, נשיב את הביטחון והחטופים ונחזיר במהירות האפשרית את הכלכלה הישראלית למסלול של צמיחה ועוצמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה