השוק

בשורה למשרתים: העדפת משרתי מילואים בשירות הציבורי

בעקבות דיון ועדת החוקה: נציבות שירות המדינה מציעה לבחון הקצאת תקנים זמניים למספר שנים לקליטת משרתי מילואים לשירות המדינה בהתאם למכסות שייקבעו 
דוד זולדן | 
מענקים (צילום shutterstock, דובר צהל)
הטבות למשרתים? על רקע סערת חוק הגיוס ועדת החוקה קיימה היום (ד') דיון על "קליטת דור הניצחון לשירות הציבורי", ביזמת הח"כים דן אילוז, שרון ניר, צבי ידידה סוכות ומשה טור פז והדיון הניב פירות או לפחות ניצנים. 
בעקבות דיון ועדת החוקה: נציבות שירות המדינה מציעה לבחון הקצאת תקנים זמניים למספר שנים לקליטת משרתי מילואים לשירות המדינה בהתאם למכסות שייקבעו. עם פרוץ המלחמה עצרה הנציבות את הגיוסים לשירות המדינה כדי לא לפגוע במגויסים ובעקבות הדיון תבחן את ייעוד המשרות שטרם פורסמו ומשרות נוספות למשרתי המילואים.
 
ניבה אמו של עומר ונקרט שנחטף לעזה קראה לח"כים שלא לצאת לפגרה וחיבקה בהתרגשות את אביב עזרא מייסד תנועת "דור הניצחון": "דור הניצחון אני רוצה להגיד לכם תודה רבה כי אתם אלו שנכנסו וחיפשו את הבן שלי. אני מאמינה בכם וכשכולם יצאו מעזה אתם תנהיגו אותנו".
מ"מ היו"ר ח"כ משה סעדה: "נפעל לחקיקה כך שכל מי שישרת את המדינה בכל שירות יתועדף, בתקווה לסיימה בהקדם ולהביא בשורה לדור הניצחון ולעם ישראל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה