השוק

מנכ"ל בזק חושף: זו הסיבה לפרישה המפתיעה אחרי שנתיים בלבד

רן גוראון ניהל את פלאפון, בזק בינלאומי, Yes ובמאי 2022 מונה למנכ"ל חברת האם בזק, אלא שבחלוף פחות משנתיים הודיע במפתיע על פרישה. בריאיון לידיעות אחרונות הוא מספר על השיקולים שהניעו אותו לנסוע להשלים את הלימודים בארה"ב
מערכת ice | 
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, unsplash)
ב-25 לפברואר השנה הודיע מנכ"ל בזק, רן גוראון, במפתיע לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש מתפקידו, זאת לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק, ואחרי פחות משנתיים בלבד בתפקיד המנכ"ל.
גוראון, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק התקשורת, הצטרף לבזק כסמנכ"ל שיווק מיד לאחר ההפרטה של החברה, ובתקופתו החברה נכנסה לתחום האינטרנט המהיר והפכה למובילה בתחומה עם השקת רשת ה-NGN המתקדמת. לאחר קדנציה מוצלחת כמשנה למנכ"ל בזק, גוראון מונה למנכ"ל חברת פלאפון ובהמשך ובמקביל גם חברת yes ובזק בינלאומי.
 
בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, חושף גוראון (55) את השיקולים שהניעו אותו לארוז מזוודות ולחזור כבר השבוע לאוניברסיטת הרווארד בארה"ב, שם ישלים את קורס המנהלים הבכירים שנאלץ לקטוע מיידית ב-7 לאוקטובר.
"לכל אדם יש שעון פנימי", נימק גוראון את פרישתו שלדבריו אינו סבור כי היא מפתיעה. "מתוך 18 שנים בקבוצה כיהנתי שמונה שנים בתפקידי מנכ"לות בכל ארבע החברות-הבנות שלה — שיא שאני לא מאמין שיישבר אי פעם. ביום הראשון שלי כמנכ"ל בזק לא הרגשתי שאני יום אחד בתפקיד, אלא שש שנים ויום. אני מרגיש שבשבילי זה זמן לשינוי".
גוראון דחה שמועות על יחסים עכורים עם היו"ר החדש של בזק, תומר ראב"ד, והוסיף לגבי החלטתו לפרוש: "מי שרוצה שינוי — צריך לקבל החלטה".
כמחליפו של גוראון בתפקיד מנכ"ל בזק נבחר ניר דוד. דוד הצטרף לבזק בשנת 1993 ולאורך שנותיו בחברה ביצע תפקידים ניהוליים רבים בחטיבות השונות, כולל תפקידים בכירים בחטיבה העסקית, הפרטית ובחטיבת טכנולוגיה ורשת. ב-4 השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל החטיבה העסקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה