השוק

מהפכה בשוק התקשורת: פלאפון שוברת את השוק עם ליבת דור 5

פלאפון היא חברת הסלולר הראשונה שמשיקה עם אריקסון ליבת רשת דור 5 בישראל וזו דרמה. החברה השלימה ניסוי בהטסת רחפנים נשלטים באמצעות הרשת הסלולרית. תושק באופן מלא בשבעות הקרובים בכל האתרים של פלאפון
ניצן כהן |  1
אילן סיגל מנכ"ל פלאפון yes (צילום ניצן כהן)
חברת פלאפון משיקה הבוקר לראשונה בישראל רשת סלולרית חדשה שכוללת ליבת דור 5 מלאה. פלאפון השיקה במקביל חבילות חדשות שכוללות חבילות גלישה ענקיות בליבת הדור החמישי.
למעשה מדובר במהפכה האמיתית של הדור החמישי שכוללת ליבה אמיתית של דור 5 בשונה מהמצב היום שהוא שירותי דור 5 על גבי רשת דור 4.
 
פלאפון קוראת לרשת החדשה פלאפון דור 5 MAX. והמערכת הזו מאפשרת מהירות הורדה של 5 ג׳יגה מוכח אבל תלוי כיסוי.

פריסת הדור 5 של פלאפון בישראל (צילומים: ניצן כהן)
פלאפון השלימה ניסוי בהטסת רחפנים נשלטים באמצעות הרשת הסלולרית מה שאיפשר לרחפן לא רק להישלט באמצעות הסלולר אלא גם להעביר מידע בזמן אמת לקרקע.

הדגמת מהירות ההורדה ברשת החדשה של פלאפון
אנחנו נמצאים בפתחה של נקודת ציון חשובה המהווה שלב משמעותי בהתפתחות רשתות דור 5 בישראל", אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון. "פלאפון מובילה מהפכה נוספת בשוק הסלולר בישראל, לאחר שהיינו הראשונים להציג את הדור ה-5 בישראל ולהשיק בהצלחה את שירותי ה-eSIM, אנו גאים להביא את הבשורה הגדולה באבולוציה של תשתיות הסלולר בישראל, שתביא לאיכויות גלישה, ולפתרונות טכנולוגיים חדשניים שישראלים טרם חוו.
"אנחנו ממשיכים להוביל את דור 5 בישראל עם כ-1.1 מיליון לקוחות וממשיכים כל העת להרחיב את פריסת אתרי דור 5 שלנו בכל רחבי הארץ כך שנגיע ל-1,000 אתרים בתוך שנה מהיום".
נזכיר כי תהליכים כאלה קורים גם ברשתות של פרטנר וסלקום כשפרטנר הייתה הראשונה שהחלה בניסויים לקראת השקה של ליבת הדור החמישי. סלקום נזכיר הייתה הראשונה לעשות שימוש בסלייסינג של הדור החמישי ובכך למעשה איפשרה ללקוחות שהיו מעוניינים בכך, לקבל תיעדוף בגישה לרשת (זמני שיהוי נמוכים מאוד) ומהירות גבוהה יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מציאות מול ציפיות
    שלמה 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בינתיים על הטלפון שלי יש שני סימים פלאפון וסלקום נחשו באיזה אני משתמש לאינטרנט של סלקום כי שמה יותר מהר
    סגור