השוק

שר פיטנס בווידוי מצמרר: "הייתי שבר כלי, ראיתי את המוות"

שר פיטנס, כוהנת הכושר שפשטה רגל ונקלעה לחובות ענק, השתתפה בפרויקט חדש של הזמרת דורין אור, בו היא פתחה את הכל על הרגעים הכי קשים בחייה.: "הייתי שבר כלי, הכל קרס לי. שכבתי במיטה, טבעתי. מהפסגה לתחתית. "הייתי מורדמת ומונשמת במצב קשה"
מערכת ice |  5
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
הזמרת דורין אור, פתחה אתמול (שלישי) בפרויקט חדש שהיא מעלה לרשתות החברתיות, במסגרתו נשים מפורסמות ומשפיעניות משתפות על הרגעים הקשים שעברו בחייהן, בשם "מתנצלת".
מי שלקחה חלק בפרויקט של אור היא שר פיטנס, כוהנת הכושר שחוותה לאחרונה טלטלות רבות אחרי שפשטה רגל ונקלעה לחובות ענק. על גבי הסרטון כתבה פיטנס: "כשדורין פנתה אליי והשמיעה לי את השיר שלה, התחברתי לכל מילה - כי אם יש משהו שאני מתנצלת עליו - זה שלא ידעתי כמה גדול השם הרבה לפני. הייתי מחוברת, אבל לא מספיק, והנשמה שלי הייתה צריכה אותו הרבה יותר. היום, כשאני במקום אחר, אני מבינה שכל הדרך שעברתי - נועדה להפוך אותי למי שאני היום".
 
עוד כתבה פיטנס: "גאה בעליות ובירידות, גאה באישה שהייתי וגם בזו שהפכתי להיות, ולומדת מיום ליום על המשמעות האמיתית של קיומנו בעולם. אז הנה שיתוף קטן על המסע שעברתי, מתוך פרויקט ״מתנצלת״ של דורין אור".
בסרטון עצמו אומרת פיטנס: "רציתי לטרוף את העולם, להוכיח לכולם, לעשות שר לאימפריה משגשגת. מעריצות בכל מקום, ופתאום משום מקום מתנפץ לי החלום. הייתי שבר כלי, הכל קרס לי. שכבתי במיטה, טבעתי. מהפסגה לתחתית כי ככה בורא עולם החליט - שיש שיעורים שעדיין לא הבנתי".

שי יהונתן כהן דבי צלם ובמאי הפרוייקט. באדיבות המצלם
"הייתי מורדמת ומונשמת במצב קשה, ראיתי את המוות, הגעתי לקצה. ושאת עיניי פתחתי הבנתי - אני כלום ושום דבר, רק הווה בלי עבר. פתאום קלטתי, זה לא אני עשיתי, רק בובה על חוט הייתי. היום אני יודעת שהנפילה היא רק תחילתה של שר החדשה. אושר אי אפשר לקנות - כל מה שביקשתי זה לחיות".
צילום קריאייטיב: שי יהונתן כהן דבי.
בימוי משותף עם דורין אור 
עריכת וידאו: דורין אור.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כנות שנוגעת בנשמה
    אהבת חינם 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב, אם את חייבת תדאגי לשלם לאותם אנשים להם את חייבת. גם אם זה יקח עשר שנים טובות. כשמבינים שיש בורא לעולם מבינים גם שיש קארמה בעולם ואף אחד לא מעוניין בקארמה רעה
    סגור
  • 4.
    כנות שנוגעת בנשמה
    אהבת חינם 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזדהה עם כל מילה שכתכת. כבחור חילוני אני במיוחד מזדהה עם התפיסה שבורא עולם רצה אחרת. גם לי יש היסטוריה דומה וגם אני יצאתי עם תובנה שבורא עולם חשב שיש לי מה ללמוד בקשר לכל מה שבאמת חשוב בחיים: אמונה, משפחה, חברים. הרי אנחנו עושים תוכניות ובורא עולם מחייך. ג'ון לנון אמר פעם דבר מאד חכם " החיים זה מה שקורה לנו בשעה שאנחנו עסוקים בלעשות תוכניות אחרות" כל כך נכון. חזקי ואימצי, עלי והצליחי הכנות שלך חודרת ללב, לא נשמעת מזויף
    סגור
  • 3.
    גנבת
    שי 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכלת
    סגור
  • 2.
    העלובה גנבה ועשקה וברחה לפשיטת רגח
    תפוח זהב 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגברת פיטנס תיעלם ולא תתבכיין . על חשבון מי הילדה שקנתה והחגיגות היקרות
    סגור
  • 1.
    תוכן ממומן או שלא הבנתי משהו
    חוני 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצית לטרוף העולם גם בנפילה מכרת מנויים במזומן ללקוחות תמימים. ויחד עם האח העוד המתמחה בבריחה מחובות השארת טדמה חרוכה. הזכרון שלמכוחנו קצר ולכן זה אפשרי את עוד צעירה תוכלי לעשות זאת עוד פעמיים שלוש לפחות.
    סגור