השוק

רויאל קריביאן חוגגת: הכנסות של 3.7 מיליארד דולר לרבעון הראשון

למרות שהתחזיות היו נמוכות יותר, ענקית הקרוזים הדהימה את השוק וסיפקה תוצאות מרשימות למדי לרבעון הראשון של 2024. החברה הציגה רווח של 1.77 דולר למניה, ובכך עקפה את התחזיות שעמדו על 1.33 דולר עבור מניה. כמו כן, הכנסותיה לתקופה זו הסתכמו בכ-3.7 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
אייקון אוף דה סיז רויאל קריביאן (צילום יח"צ רואיל קריביאן)
חברת הספנות רויאל קריביאן דיווחה על תוצאותיה בנוגע לרבעון הראשון של 2024. החברה הציגה רווח של 1.77 דולר למניה, ובכך עקפה את התחזיות שעמדו על 1.33 דולר עבור מניה. כמו כן, הכנסותיה לתקופה זו עמדו גם כן מעל הציפיות והסתכמו בכ-3.7 מיליארד דולר. לצד זאת, רויאל קריביאן הציגה ביקושים גבוהים לקרוזים שהיא שיווקה על אף המחירים הגבוהים.
אחד הגורמים שהשפיעו על העלייה בערך המניה הוא התחזית האופטימית שהציגה חברת הספנות: הרווח למניה במהלך 2024 צפוי להיות בין 10.7 דולר ל-10.9 דולר, לעומת הצפי הקודם שעמד על 9.9 עד 10.10 דולר. "הביקושים למותגים המובילים שלנו ולחוויות המדהימות שאנו מציעים ממשיך להיות חזק מאוד, וכתוצאה מכך הביצועים שלנו לרבעון הראשון טובים יותר, עם עלייה נוספת בתחזית וצמיחה צפויה של 60% ברווחים משנה לשנה", אמר מנכ"ל החברה ג'ייסון ליברטי.
 
בתחילת השנה ענקית הקרוזים הכריזה על הפלגתה הראשונה של ספינת התענוגות הגדולה בעולם ה"אייקון אוף דה סיז". הספינה הפליגה ממיאמי וביצעה שיט של שבעה לילות לאיים האנטילים ולאיי בהאמה. לאנייה 20 סיפונים, שמונה מתחמים שונים ברמות שונות (החל מחדרים רגילים ועד ל"בית מגורים משפחתי" המשתרע על פני שלוש קומות), שבע בריכות שש מגלשות מים הגדולות ביותר שנראו בים, מסלול הליכה שקוף מעל הים ועוד. האונייה יכולה לשאת כ-7,600 אורחים וכ-2,500 אנשי צוות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחח לו רק היו נותנים לאבא שלי את ים המלח בחינם.. (ל"ת)
    קונספירטור 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור